Tidlig gennemscanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
7 svar
4 synes godt om
12. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Var idag til en tidlig gennemscanning for at se på det han havde på sin hals og det var blevet mindre og alt andet var helt perfekt og fik også svar på de sidste prøver af moderkagen og de var også bare som de skulle være. er bare så glad og lettet idag
Og er idag 16+0 nu skal det bare blive den 6 maj så jeg skal til den normale gennemscanning. lige et glædes indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Juliekp

MiichellaMalou skriver:

Var idag til en tidlig gennemscanning for at se på det han havde på sin hals og det var blevet mindre og alt andet var helt perfekt og fik også svar på de sidste prøver af moderkagen og de var også bare som de skulle være. er bare så glad og lettet idag
Og er idag 16+0 nu skal det bare blive den 6 maj så jeg skal til den normale gennemscanning. lige et glædes indlæg fra mig

Hvor dejligt at den er blevet mindre og at han er sund og rask Jubi

Anmeld

12. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Juliekp skriver:

Hvor dejligt at den er blevet mindre og at han er sund og rask Jubi

Ja det var rigtig skønt. Og lægen var bare fuldt ud tilfreds med ham. Men hun vil også gerne scanne mig til md så hun kunne se hvordan det udvikler sig så er faktisk rigtig glad for det er den samme som skal.

Anmeld

12. april 2013

Juliekp

MiichellaMalou skriver:

Ja det var rigtig skønt. Og lægen var bare fuldt ud tilfreds med ham. Men hun vil også gerne scanne mig til md så hun kunne se hvordan det udvikler sig så er faktisk rigtig glad for det er den samme som skal.

Ej hvor godt! Dejligt det går den rigtige vej Kan være den så langsomt forsvinder med tiden... 

Ja det kan jeg godt forstå, må da også være rart og betryggende. 

Anmeld

12. april 2013

MorTilEn2013Dreng

Juliekp skriver:

Ej hvor godt! Dejligt det går den rigtige vej Kan være den så langsomt forsvinder med tiden... 

Ja det kan jeg godt forstå, må da også være rart og betryggende. 

Lægen gik også udfra det gik i sig selv nu også hvor moderkage prøven viste alt var normalt.
Det rigtig dejligt det er den samme så man heller ikke skal sidde og forklare det til en ny.

Anmeld

12. april 2013

1990h

MiichellaMalou skriver:

super dejligt at bebs er sund og rask

Anmeld

12. april 2013

MorTilEn2013Dreng

1990h skriver:

super dejligt at bebs er sund og rask

Det er nemlig rigtig dejligt. Så kan man slappe af og nyde det

Anmeld

12. april 2013

Juliekp

MiichellaMalou skriver:

Lægen gik også udfra det gik i sig selv nu også hvor moderkage prøven viste alt var normalt.
Det rigtig dejligt det er den samme så man heller ikke skal sidde og forklare det til en ny.

for at det går i sig selv ihvertfald. 

Ja det jo lige det, kan jeg godt følge dig i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.