Møgkælling i Bilka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Ja det var åbenbart det jeg var

Jeg har handicapskilt til bilen som sidder fast i forruden, så den tydeligt kan ses, og lige ovenover sidder p-uret

Jeg har så parkeret, handlet, og læsset alle tingene ind i bilen, føler mig ret smadret og går over med indkøbsvognen. Sætter mig ind i bilen og har knap nok smækket døren, før det banker hårdt på ruden, i passagersiden, bliver en anelse forskrækket da en mand har din fede næse, næsten helt ind mod ruden, han ser vred ud og siger aggressivt, Du ser da absolut ikke handicappet ud, og begynder igen at bevæge sig væk fra bilen, blev så sur, og åbnede bildøren, og fik råbt, at jeg havde gyldigt skilt og lov til at holde der, straks fik jeg gloser som møgsæk, møgkælling og mumlen om noget med jeg ikke havde ret til at holde der, idiot, og fik så råbt idiot tilbage, blev så rasende og ked sf det. Hvad bilder han sig ind. Følte mig så forulempet over han bankede på ruden og anklagede mig uden mulighed for noget som helst. Og latterligt nok, sidder skiltet i forruden 5-10 cm fra hvor hans fede næse var placeret

Ironisk nok, da jeg kommer tilbage til fredericia, og holder ved midtpunktet, var de 2 ud af 3 handicap pladser optaget, af biler UDEN handicapskilt

Er ikke første gang, og desværre langt fra sidste gang. Føler det så nedværdigende, pg blev bare gloet på af en masse mennesker, fordi han ikke kan se mit "usynlige" handicap. Han ser jo ikke den pris jeg feks betaler og hvor sjældent/ofte jeg kommer sådanne steder hen og handler, og skulle altså både have bleer, hundemad og kaffe, og det er den bedste måde at købe stort ind i vogn, smide ind i bilen som manden tømmer for mig når jeg kommer hjem. Burde ikke bære nødvendigt at jeg skal føle mig nødsaget til at forsvare et skilt, som jeg hellere ville bytte for godt helbred, og som ikke bare lige er til at få, er sgu ikke for sjov. Øv hvor er jeg sur

Det er så typisk at nogen folk skal være så næset. Self skal folk der ikke har handicapskilt ikke holde på en handicapplads men igen hvorfor skal folk blande sig? Det er jo dig der får bøden hvis du ikke må holde der.
Det er ikke ret lang tid siden hvor jeg skulle i rema1000 hvor jeg parlerede ved siden af en handicapplads. Da jeg steg ud af bilen kom en mand løbende og skreg fuldstændig sindssygt om jeg var blind jeg måtte fandme ikke holde der. Jeg blev så vred at jeg råbte ligeså højt igen om han var blind det er var sgu den ved siden af der var en handicapplads. Han blev lidt flov. Hvor jeg så sagde ja hov sådan er det når man blander sig i noget man ikke burde have næsen i. Og så fik jeg jo også den smører at jeg var en møgkælling. Hvor jeg så bare sagde ja ja du er dygtig er du. Din klaphat...

Men ja sikke en nar. Det er bare så typisk folk det der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Kløver

jydeinden skriver:

kender det alt for godt.. min yndlings hade replik fra folk er "jamen du er jo så ung, og ser så frisk ud, så du kan da ikke fejle noget".. ihh nej har kun daglige smerter.

Ja, jeg har været på barsel, og har pga ændrede regler ikke mange muligheder, kan pt ikke få job (flex) eller udd efter de har ændret reglerne, og kan ikke få pension, udelukkende pga min alder, så pisser flexteamet af, da de ikke ved hvor de skal gøre af mig

Anmeld

12. april 2013

Kløver

michelledam skriver:

Det er så typisk at nogen folk skal være så næset. Self skal folk der ikke har handicapskilt ikke holde på en handicapplads men igen hvorfor skal folk blande sig? Det er jo dig der får bøden hvis du ikke må holde der.
Det er ikke ret lang tid siden hvor jeg skulle i rema1000 hvor jeg parlerede ved siden af en handicapplads. Da jeg steg ud af bilen kom en mand løbende og skreg fuldstændig sindssygt om jeg var blind jeg måtte fandme ikke holde der. Jeg blev så vred at jeg råbte ligeså højt igen om han var blind det er var sgu den ved siden af der var en handicapplads. Han blev lidt flov. Hvor jeg så sagde ja hov sådan er det når man blander sig i noget man ikke burde have næsen i. Og så fik jeg jo også den smører at jeg var en møgkælling. Hvor jeg så bare sagde ja ja du er dygtig er du. Din klaphat...

Men ja sikke en nar. Det er bare så typisk folk det der.

Hvordan kan jeg få en bøde når jeg netop HAR et handicapskilt og derfor faktisk godt må holde der ?

Anmeld

12. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan en klaphat!! En anden gang,msika du bare "komme"  til at bakke hans fod over! Tror det ville ku forsvares i retten, som en chok handling/ selvforsvar vh stine

Anmeld

12. april 2013

Maria-s

Du får lige en

Anmeld

12. april 2013

Kløver

StineW79 skriver:

Sådan en klaphat!! En anden gang,msika du bare "komme"  til at bakke hans fod over! Tror det ville ku forsvares i retten, som en chok handling/ selvforsvar vh stine

Ja sku bare ha ventet til han kom ud igen, ups griner

Anmeld

12. april 2013

Mother-love

Maja84 skriver:

Hvordan kan jeg få en bøde når jeg netop HAR et handicapskilt og derfor faktisk godt må holde der ?

Du har misforstået mit indlæg. det var at det er den der holder der som IKKE har handicapskilt der får en bøde.

Anmeld

12. april 2013

Kløver

michelledam skriver:

Du har misforstået mit indlæg. det var at det er den der holder der som IKKE har handicapskilt der får en bøde.

Ha ha blev også pænt forvirret

Anmeld

12. april 2013

Muhmi

Han er da bare en idiot der har ondt i røven over at han skal lede efter en parkeringsplads og at du ikke skal! Han skal bare lukke hans fede....

Anmeld

12. april 2013

Kløver

Muhmi skriver:

Han er da bare en idiot der har ondt i røven over at han skal lede efter en parkeringsplads og at du ikke skal! Han skal bare lukke hans fede....

Tak, sjovt npk var der masser af parkeringspladsen, så det var måske 20 meter ekstra han skulle gå, bitter bitter mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.