Er bange for jeg fejler noget.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
10 svar
4 synes godt om
12. april 2013

PrincessTanja

Hej alle.

Sagen er den jeg fødte for 2 mdr. siden. Fik efter fødslen lagt en p-stav. Det hele er gået fint. Indtil nu..

Jeg var for ca. 3 uger siden ude for noget ubehageligt; jeg skulle i køkkenet og hente noget om aftenen og skulle lukke hunden ud i haven, da jeg pludseligt får det meget varmt, samtidig fryser jeg, og begynder og ryste lidt. Jeg begynder langsomt og falde fra bevisthed (føler jeg) og falder om på gulvet, hvor min kæreste løber hen til mig og bærer mig over på sofaen i skødet på ham. Jeg er der stadig helt sløv i det.

Nu her de sidste 3 dage er det kommet igen. Jeg får vildt kvalme, har det mega varmt og fryser samtidigt, bliver svimmel og i dag går jeg igen i køkkenet for og hente noget og på vej derud falder jeg næsten om på gulvet igen (måtte støtte mig til vores spisebord på halvvejen derud til køkkenet) hvor alt sortner for mine øjne og mit hoved snurrer indeni.

Jeg er bange nu. Tænk hvis jeg falder om/besvimer og vores datter vågner og græder? Hvis jeg falder om og ingen finder mig med det samme? Og hvad sker der med mig/min krop, jeg ved ikke hvad det er?

Håber nogen kan give noget feedback eller råd eller noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Diana2013

PrincessTanja skriver:

Hej alle.

Sagen er den jeg fødte for 2 mdr. siden. Fik efter fødslen lagt en p-stav. Det hele er gået fint. Indtil nu..

Jeg var for ca. 3 uger siden ude for noget ubehageligt; jeg skulle i køkkenet og hente noget om aftenen og skulle lukke hunden ud i haven, da jeg pludseligt får det meget varmt, samtidig fryser jeg, og begynder og ryste lidt. Jeg begynder langsomt og falde fra bevisthed (føler jeg) og falder om på gulvet, hvor min kæreste løber hen til mig og bærer mig over på sofaen i skødet på ham. Jeg er der stadig helt sløv i det.

Nu her de sidste 3 dage er det kommet igen. Jeg får vildt kvalme, har det mega varmt og fryser samtidigt, bliver svimmel og i dag går jeg igen i køkkenet for og hente noget og på vej derud falder jeg næsten om på gulvet igen (måtte støtte mig til vores spisebord på halvvejen derud til køkkenet) hvor alt sortner for mine øjne og mit hoved snurrer indeni.

Jeg er bange nu. Tænk hvis jeg falder om/besvimer og vores datter vågner og græder? Hvis jeg falder om og ingen finder mig med det samme? Og hvad sker der med mig/min krop, jeg ved ikke hvad det er?

tror jeg ville hurtigst muligt komme til lægen:/ 

Anmeld

12. april 2013

PrincessTanja

DianaBaastrup skriver:

tror jeg ville hurtigst muligt komme til lægen:/ 

Har oz overvejet det, jeg føler mig bare som en hypokonder så nemt..

Hvad hvis det bare er mig der er pylret over ingenting? Jeg ved det ikke altså.. Synes bare det er lidt voldsomme symptomer, og så igen det gør mig bange..

Anmeld

12. april 2013

Miss Kat

Det kan godt lyde som en infektion eller noget lignende... Af sted til lægen med dig!  

Anmeld

12. april 2013

Maria-s

Jeg synes du skal komme en tur til lægen. Få tjekket blosukker, blodtryk og dets lige. Og så få tjekket om den p-stav er som den skal være. Aner ikke hvad der kan være af bi-virkninger ved sådan en, men ville da nok undersøge det nærmere... 

Til dig

Anmeld

12. april 2013

PrincessTanja

Maria-s skriver:

Jeg synes du skal komme en tur til lægen. Få tjekket blosukker, blodtryk og dets lige. Og så få tjekket om den p-stav er som den skal være. Aner ikke hvad der kan være af bi-virkninger ved sådan en, men ville da nok undersøge det nærmere... 

Til dig

Jeg fik alt det tjekket under graviditeten og der var alt som det skulle være, såeh..? Under fødslen fik jeg dog lagt epidural og 10 min. efter, kastede jeg op og op og op, der blev kaos og jeg mistede vist bevidstheden for jeg vågnede op ved min kæreste stod med en våd klud på min pande og så bange ud, de satte blodtryksapparat på mig og kontrollerede det konstant i 1 time; min kæreste sagde bagefter mit blodtryk var faldet MEGET.. Så gav de mig medicin i drop til og få mit blodtryk op igen og der gik et par timer før det var i orden igen. Tænker om det har noget med det og gøre? Puha ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv nu..

Anmeld

12. april 2013

Maria-s

PrincessTanja skriver:

Jeg fik alt det tjekket under graviditeten og der var alt som det skulle være, såeh..? Under fødslen fik jeg dog lagt epidural og 10 min. efter, kastede jeg op og op og op, der blev kaos og jeg mistede vist bevidstheden for jeg vågnede op ved min kæreste stod med en våd klud på min pande og så bange ud, de satte blodtryksapparat på mig og kontrollerede det konstant i 1 time; min kæreste sagde bagefter mit blodtryk var faldet MEGET.. Så gav de mig medicin i drop til og få mit blodtryk op igen og der gik et par timer før det var i orden igen. Tænker om det har noget med det og gøre? Puha ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv nu..

Tænker umiddelbart ikke de 2 ting har noget at gøre med hinanden, MEN JEG ER IKKE LÆGE  Tror blodtrykket kan falde af mange forskellige grunde. Aner hvad derevet er galt, men det er ingen skam lige at blue tjekket igennem af sin læge

Anmeld

12. april 2013

PrincessTanja

Jeg skal heldigvis til 8 ugers undersøgelse efter fødslen her på mandag, så kan jeg tage det op med min læge der.

Anmeld

12. april 2013

MortilElias2010

PrincessTanja skriver:

Hej alle.

TAG TIL LÆGE! 

Anmeld

12. april 2013

tarkoflen

Du skal uden tvivl til læge, og det kan kun gå for langsomt! Du er ikke hypokonder! Man skal altså ikke gå og falde om!

Det kan jo være noget så banalt som blodmangel, der gør, at du bliver utilpas, men det skal altså undersøges!

Kan du så se at komme afsted og få det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.