Afstemning om jobsamtale og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fortælle til jobsamtalen at man er gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

477 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige lavet en tråd om, at jeg skal til jobsamtale, som jeg er super glad for, men sagen er bare at jeg er i uge 6 .

Vil i fortælle det til samtalen eller lade vær?

Knus en der er i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Happiness

Jeg ville fortælle det. Hvis de virkelig gerne vil have dig, ansætter de dig også. Du er jo ikke langt henne, så de kan få en god tid med dig, inden du skal på barsel.

Jeg går ikke ind for at man skjuler det. Det giver ikke et godt indtryk, og er ikke en god start på et godt samarbejde. Har været et sted, hvor der var en der ikke sagde noget før efter prøvetiden, og skulle så gå fra 3mdr efter. Det faldt ikke i god jord. Hverken hos ledelse eller kollegaer. 

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Jeg ville fortælle det. Hvis de virkelig gerne vil have dig, ansætter de dig også. Du er jo ikke langt henne, så de kan få en god tid med dig, inden du skal på barsel.

Jeg går ikke ind for at man skjuler det. Det giver ikke et godt indtryk, og er ikke en god start på et godt samarbejde. Har været et sted, hvor der var en der ikke sagde noget før efter prøvetiden, og skulle så gå fra 3mdr efter. Det faldt ikke i god jord. Hverken hos ledelse eller kollegaer. 

Ja du har ret..

Så må man jo så bare håbe at man skiller sig ud fra de andre ansøger..

åhh har helt ondt i maven over det!

Anmeld

12. april 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har lige lavet en tråd om, at jeg skal til jobsamtale, som jeg er super glad for, men sagen er bare at jeg er i uge 6 .

Knus en der er i tvivl

Jeg har stemt at jeg ikke ville sige det.

Jeg er nok lidt egoistisk, men det er altså vigtigere for mig at JEG bliver valgt, især som tiderne er nu hvor det er svært at få job.

Jeg tror desværre chancen for at blive valgt fra hvis du fortæller du er gravid er stor.

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg har stemt at jeg ikke ville sige det.

Jeg er nok lidt egoistisk, men det er altså vigtigere for mig at JEG bliver valgt, især som tiderne er nu hvor det er svært at få job.

Jeg tror desværre chancen for at blive valgt fra hvis du fortæller du er gravid er stor.

Ja det er også det jeg tænker.. åhh men samtidig føler jeg ikke at have samvittighed til at ikke sige noget, for kan ikke lade være med at have i tankerne at jo vender tilbage til arbejdet efter barslen, er bange for at de er sure

Anmeld

12. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Som der blev foreslået i dit andet indlæg så vent med at sige noget til du ved om du er videre

Det kan jo også stadig være en falsk positiv når du ikke er længere henne eller der sker noget andet og så er det altså surt at have fortalt det til kollegaer der vil spørge ind til det meget af tiden...

Anmeld

12. april 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Knus en der er i tvivl

jeg ville ikke fortælle det før uge 12, og de ved jo ikke om du har vidst det hele tiden, så jeg ville vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.