må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
8 svar
1 synes godt om
12. april 2013

AnneMaria

Kan ikke heeelt finde ud af det. Syntes at jeg kan huske at engang måtte man gerne oprette en tråd, med nogen brugte ting som man gerne vil af med... og så kunne folk gi bud på hvad de ville ha.

Må man ikke det mere på baby.dk ?

(har nemlig nogen ting.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

AnneMaria

altså jeg mener ting til salg..

Anmeld

12. april 2013

Sara.

AnneMaria skriver:

Kan ikke heeelt finde ud af det. Syntes at jeg kan huske at engang måtte man gerne oprette en tråd, med nogen brugte ting som man gerne vil af med... og så kunne folk gi bud på hvad de ville ha.

(har nemlig nogen ting.)

Er der ikke det der nye købs halløj nu?

Jeg har nemlig også flere ting, men gider det ikke derinde.

Anmeld

12. april 2013

Sara.

Secondsale

Anmeld

12. april 2013

AnneMaria

Sara. skriver:

Er der ikke det der nye købs halløj nu?

Jeg har nemlig også flere ting, men gider det ikke derinde.

ja det gider jeg sgu hellere ikke... syntes det er så bøvlet...

Anmeld

12. april 2013

Sara.

AnneMaria skriver:

ja det gider jeg sgu hellere ikke... syntes det er så bøvlet...

Ja.

Synes det var nemt og hyggeligt da man måtte lave tråde herinde.

Men ved egentlig ikke hvordan reglerne er, men tror de gerne vil have det til at være i secondsale.

Jeg har flere ting, bl.a. en dukkeseng, puslebord til dukker, dukker, puky løbecykel...... Men får nok aldrig oprettet annoncer derinde.

Anmeld

12. april 2013

Fenja09

AnneMaria skriver:

(har nemlig nogen ting.)

Hvis du vil sælge ting herinde fra skal du bruge Secondsale. Tror de har lavet den side for at komme "af med" alle salgsannoncerne på siden her. Hvis du ikke ønsker at bruge Secondsale må du benytte dig af f.eks DBA og GulogGratis.

/Fenja

Anmeld

12. april 2013

Happiness

Ellers er der sider på facebook, hvis du er der. Bl.a. en auktionsside, som jeg synes er god:  https://www.facebook.com/groups/132270860240388/

Men der er der jo en chance for man ikke får, hvad man selv synes varen er værd. Men nogle ting er det jo så det modsatte med

Anmeld

12. april 2013

AnneMaria

Sara. skriver:

Ja.

Synes det var nemt og hyggeligt da man måtte lave tråde herinde.

Men ved egentlig ikke hvordan reglerne er, men tror de gerne vil have det til at være i secondsale.

Jeg har flere ting, bl.a. en dukkeseng, puslebord til dukker, dukker, puky løbecykel...... Men får nok aldrig oprettet annoncer derinde.

nej og saa staar der vaegt ?? jeg ved sgu da ikke hvor meget mine ting vejer, og har hellere ingen vaegt. Naar det er mig der vil betale fragten, kan det vel vaere ligemeget... og ps ja det var piiiissse hyggelig med saadan nogen traade. dem savner jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.