Tauf skriver:
Ja det sikkert bare pjat med mig. Men i dag skal min mors side af familien i sommerhus. Vi har meldt fra men jeg er lidt ked af det for jeg ville gerne. Men kan bare ikke holde til det.
Vi tager hvis nok der hen og besøger dem i morgen.
Men jeg tror det jeg er mest trist over er at jeg er nød til at melde fra til meget for tiden og jeg er bange for at ryge helt ud af alt socialt. Jeg er bange for jeg ikke kan finde tilbage:-(:-(
Ih ja en lille æv fra mig igen:-(
Har fulgt dig lidt på sidelinjen, og det skinner igennem, at du er en fighter
.
Bekymringer og angst fungerer sådan, at jo mere plads den type tanker for, jo større og stærkere bliver de. Så du må forsøge at generobre noget kontrol ved at skrumpe deres frirum...
Du må GERNE være ked af, at du går glip af noget. Og du må GERNE være ærgerlig over, at alt ikke går, som det måske burde.
Men du må sige til sig selv, at når en beslutning er truffet, så er det ud fra omsorg for dig selv og din familie. Det er et stærkt valg, som du skal have ros for. Også af dig selv. Du har taget føringen, når du selv VÆLGER til og fra
Så skal du ikke bekymre dig mere om sommerhus-emnet. Det er uddebateret. Af dig selv. Godt.
Jeg ved godt, jeg leger lommepsykolog, men jeg ved, at det hjælper for mange at tænke sådan her.
Jeg ønsker dig alt godt 
Anmeld