Lidt trist:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
4 svar
6 synes godt om
12. april 2013

MyLove E

Ja det sikkert bare pjat med mig. Men i dag skal min mors side af familien i sommerhus. Vi har meldt fra men jeg er lidt ked af det for jeg ville gerne. Men kan bare ikke holde til det.

Vi tager hvis nok der hen og besøger dem i morgen.

Men jeg tror det jeg er mest trist over er at jeg er nød til at melde fra til meget for tiden og jeg er bange for at ryge helt ud af alt socialt. Jeg er bange for jeg ikke kan finde tilbage:-(:-(

Ih ja en lille æv fra mig igen:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

bøllen

Kæmpe kram

kan sagtens følge din tankegang men hvis det er det bedste lige nu må det være sådan

jeg har selv i et par år måtte trække mig socialt grundet smerter , og det mærker jeg desværre idag men det var nødvendig på daværende tidspunkt

det vigtigste for dig er at komme ovenpå . Og så må du tage evt andet bagefter

Anmeld

12. april 2013

MyLove E

bøllen skriver:

Kæmpe kram

kan sagtens følge din tankegang men hvis det er det bedste lige nu må det være sådan

jeg har selv i et par år måtte trække mig socialt grundet smerter , og det mærker jeg desværre idag men det var nødvendig på daværende tidspunkt

det vigtigste for dig er at komme ovenpå . Og så må du tage evt andet bagefter

Og det ved jeg jo godt at det handler om.hvordan jeg har det. Det acceptere alle også. Men er stadig bange for ikke at komme tilbage igen:-(

Men tak for dit svar:-)

Anmeld

12. april 2013

Frk. Himmelblå

Tauf skriver:

Ja det sikkert bare pjat med mig. Men i dag skal min mors side af familien i sommerhus. Vi har meldt fra men jeg er lidt ked af det for jeg ville gerne. Men kan bare ikke holde til det.

Vi tager hvis nok der hen og besøger dem i morgen.

Men jeg tror det jeg er mest trist over er at jeg er nød til at melde fra til meget for tiden og jeg er bange for at ryge helt ud af alt socialt. Jeg er bange for jeg ikke kan finde tilbage:-(:-(

Ih ja en lille æv fra mig igen:-(

Har fulgt dig lidt på sidelinjen, og det skinner igennem, at du er en fighter 

Bekymringer og angst fungerer sådan, at jo mere plads den type tanker for, jo større og stærkere bliver de. Så du må forsøge at generobre noget kontrol ved at skrumpe deres frirum...

Du må GERNE være ked af, at du går glip af noget. Og du må GERNE være ærgerlig over, at alt ikke går, som det måske burde.

Men du må sige til sig selv, at når en beslutning er truffet, så er det ud fra omsorg for dig selv og din familie. Det er et stærkt valg, som du skal have ros for. Også af dig selv.  Du har taget føringen, når du selv VÆLGER til og fra  Så skal du ikke bekymre dig mere om sommerhus-emnet. Det er uddebateret. Af dig selv. Godt.

Jeg ved godt, jeg leger lommepsykolog, men jeg ved, at det hjælper for mange at tænke sådan her. 

Jeg ønsker dig alt godt 

Anmeld

12. april 2013

bøllen

Og det ved jeg jo godt at det handler om.hvordan jeg har det. Det acceptere alle også. Men er stadig bange for ikke at komme tilbage igen:-(

Men tak for dit svar:-)

Og det kan jeg sagtens forstå. Jeg står der selv lige nu. Men men du skal nok komme tilbage igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.