Hurtig hjælp hjælp hjælp, per afstemning!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

Anonym trådstarter

Hej de Damer!

Jeg er lidt i et dilemma i dag! Kæresten har inviteret gutterne til grill kl. 18 og det lå ligesom i luften at det ville være okay at jeg smuttede Dette er fint med mig, da jeg ikke er sådan overdrevet vild efter en aften med øl, smøger, mandehørm og høj musik. Derudover så synes jeg at de fleste af hans venner er nogle kvajpander.

MEN, nu kommer der så 2 kærester med. Jeg har egentlig lavet en løs aftale med min mor og søster, om aftensmad og video, men jeg føler lidt at jeg bør lave min aftale om, for at være her og være "værtinde". Jeg tror min kæreste ville synes det vil være dejligt at jeg blev og var en "god værtinde og mild og sød og den slags.

Min kæreste har en stor vennekreds, hvor de alle sammen har kendt hinanden i snart 15 år, og de damer har været med fra start og kender hinanden godt. Den ene er gravid. De har begge to aldrig været her før, og jeg føler mig faktisk tit lidt "udenfor" når vi er til store fester og den slags. De har ligesom nogle "parmiddage" hvor vi aldrig er blevet inviteret med til, da jeg åbenbart ikke tæller med som rigtig kæreste eller noget. Første gang jeg mødte dem, fortalte de om de der parmiddage, og at min kæreste og jeg helt sikkert også skulle med fremover. Vi er så aldrig blevet inviteret, selv om vi har været sammen i 4 år. De har heller ikke været her før, trods invitationer til fester (vi har boet her i 2 år) Jeg føler de kun kommer nu her, de der kæreste-damer, fordi de er nysgerrige...

Jeg gider helt ærligt ikke sidde her og være sød og intresseret i dem hele aftenen, når jeg ikke kan lide dem, (og jo faktisk heller ikke kender dem sådan rigtigt) Men, på den anden side så tænker jeg at dette måske er muligheden for at lære dem at kende en smule, og gøre min kæreste glad for at jeg gerne vil møde hans venner, og være den idelle kæreste.

Hvad siger i?  Skal jeg ofre mig i en "god sags" tjeneste og gøre min dejlige kæreste glad, eller smutte ud til min mor og søster til pigehygge inden de kommer???

Jeg har 1 time til at beslutte mig i!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

Jordbærpigen

Var det mig, ville jeg stadig tage afsted og være sammen med min mor og søster.
Medmindre din kæreste bare ikke kan undvære dig, meeen det tror jeg nu godt han kan. Synes ikke du skal ofre dig, men i stedet hygge dig med din familie.

Anmeld

27. juni 2009

FrkT

Jeg ville helt klart udskyde aftalen med min mor, og så blive hjemme for at få chancen til at komme lidt tættere på de to "andre kærester". Også fordi det jo er kærester til din kærestes gode venner, så I kan sagtens risikere at skulle ses ind imellem de næste mange år, og så ville det da være ærgeligt, hvis du hver gang skulle føle dig udenfor. Nej jeg ville vise dem at du har en masse at byde på, og måske I så bliver en trekløver i stedet for tokløver. Så ville det også styrke både dit og din kærestes bånd, men også hans bånd til hans venner - fordi DE har noget sammen og I så også får det. Og er sikker på din mor vil forstå, at du udsætter aftalen. MEN, det er dig der skal gøre hvad du har det bedst med :-) Det var kun hvad JEG ville gøre. Held og lykke.

Anmeld

27. juni 2009

Betina88

Jeg synes også du sku' være sammen med din mor og søster , hvis du ikk' gider hans venner ..

Det da også tarveligt at de ikk' har inviteret jer med til sådan nogle sammentræffer hos dem ..

Anmeld

27. juni 2009

MaleneG

FrkT skriver:

Jeg ville helt klart udskyde aftalen med min mor, og så blive hjemme for at få chancen til at komme lidt tættere på de to "andre kærester". Også fordi det jo er kærester til din kærestes gode venner, så I kan sagtens risikere at skulle ses ind imellem de næste mange år, og så ville det da være ærgeligt, hvis du hver gang skulle føle dig udenfor. Nej jeg ville vise dem at du har en masse at byde på, og måske I så bliver en trekløver i stedet for tokløver. Så ville det også styrke både dit og din kærestes bånd, men også hans bånd til hans venner - fordi DE har noget sammen og I så også får det. Og er sikker på din mor vil forstå, at du udsætter aftalen. MEN, det er dig der skal gøre hvad du har det bedst med :-) Det var kun hvad JEG ville gøre. Held og lykke.

Enig

Anmeld

27. juni 2009

Natasja Savage Andersen

Jeg ville sige bliv hjemme og tag aftenen som den kommer.. måske finder i ud af i godt kan sammen, og får en hyggelig aften.

Anmeld

27. juni 2009

Nanna1985

Jeg ville da helt sikkert blive, synes os det er ens pligt som kæreste at man lære sin kæreste´s venner at kende.. Jeg ved min kæreste ville blive skuffet, hvis jeg ikk gad og lære hans venner at kende..

Så bliv helt sikkert hjemme, måske din menning ændre sig, når du lære dem at kende

Anmeld

27. juni 2009

Marcus´s mor

Helt klart blive hjemme, hvis du vil lære dem at kende, hjælper det jo ikke at smutte det bliver da helt klart hyggeligt..

Anmeld

28. juni 2009

Anonym trådstarter

Jeg valgte at smutte.

Jeg spurgte min kæreste om jeg skulle blive hjemme, og han sagde "ikke for min skyld, kun for din egen".

Da disse damer er nogen jeg kun kommer til at møde til "store" fester a la bryllupper, svendegilder og lignende, og jeg ikke er interesseret i at blive deres veninde, så gjorde jeg op med mig selv at jeg ikke gad sidde herhjemme og spille fandango for dem.

Jeg havde en super hyggelig aften med min mor!

Anmeld

28. juni 2009

linemus

Anonym skriver:

Jeg valgte at smutte.

Jeg spurgte min kæreste om jeg skulle blive hjemme, og han sagde "ikke for min skyld, kun for din egen".

Da disse damer er nogen jeg kun kommer til at møde til "store" fester a la bryllupper, svendegilder og lignende, og jeg ikke er interesseret i at blive deres veninde, så gjorde jeg op med mig selv at jeg ikke gad sidde herhjemme og spille fandango for dem.

Jeg havde en super hyggelig aften med min mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.