Hej de Damer!
Jeg er lidt i et dilemma i dag! Kæresten har inviteret gutterne til grill kl. 18 og det lå ligesom i luften at det ville være okay at jeg smuttede

Dette er fint med mig, da jeg ikke er sådan overdrevet vild efter en aften med øl, smøger, mandehørm og høj musik. Derudover så synes jeg at de fleste af hans venner er nogle kvajpander.
MEN, nu kommer der så 2 kærester med. Jeg har egentlig lavet en løs aftale med min mor og søster, om aftensmad og video, men jeg føler lidt at jeg bør lave min aftale om, for at være her og være "værtinde". Jeg tror min kæreste ville synes det vil være dejligt at jeg blev og var en "god værtinde og mild og sød og den slags.
Min kæreste har en stor vennekreds, hvor de alle sammen har kendt hinanden i snart 15 år, og de damer har været med fra start og kender hinanden godt. Den ene er gravid. De har begge to aldrig været her før, og jeg føler mig faktisk tit lidt "udenfor" når vi er til store fester og den slags. De har ligesom nogle "parmiddage" hvor vi aldrig er blevet inviteret med til, da jeg åbenbart ikke tæller med som rigtig kæreste eller noget. Første gang jeg mødte dem, fortalte de om de der parmiddage, og at min kæreste og jeg helt sikkert også skulle med fremover. Vi er så aldrig blevet inviteret, selv om vi har været sammen i 4 år. De har heller ikke været her før, trods invitationer til fester (vi har boet her i 2 år) Jeg føler de kun kommer nu her, de der kæreste-damer, fordi de er nysgerrige...

Jeg gider helt ærligt ikke sidde her og være sød og intresseret i dem hele aftenen, når jeg ikke kan lide dem, (og jo faktisk heller ikke kender dem sådan rigtigt) Men, på den anden side så tænker jeg at dette måske er muligheden for at lære dem at kende en smule, og gøre min kæreste glad for at jeg gerne vil møde hans venner, og være den idelle kæreste.
Hvad siger i? Skal jeg ofre mig i en "god sags" tjeneste og gøre min dejlige kæreste glad, eller smutte ud til min mor og søster til pigehygge inden de kommer???
Jeg har 1 time til at beslutte mig i!!