kom med ideer!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. april 2013

MilleRasmussen

Hej piger

Jeg har styr på stedet, maden til dåben, præsten kommer og snakker med os snart, indbyelserne er sendt ud og nu er jeg gået igang med at tænke på pynt og det der nu høre til. Det skal være lille og hvidt, da båndet er lillat i kjolen som hendes farmor har lavet.

Hvordan så jeres borde ud, hvad med bordkort, skal man side i grupper eller ej, må jeg se billeder af jeres? ;'). 

God weekend til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

MorDk

MilleRasmussen skriver:

Hej piger

Jeg har styr på stedet, maden til dåben, præsten kommer og snakker med os snart, indbyelserne er sendt ud og nu er jeg gået igang med at tænke på pynt og det der nu høre til. Det skal være lille og hvidt, da båndet er lillat i kjolen som hendes farmor har lavet.

Hvordan så jeres borde ud, hvad med bordkort, skal man side i grupper eller ej, må jeg se billeder af jeres? ;'). 

God weekend til jer alle 

Vi satte borde op i rækker og lod folk sætte sig lige nøjagtig der hvor de havde lyst til....

Her er lidt af vores pynt fra Dåben... (Temafarver: Hvid, Lilla & Lyserød)

Anmeld

12. april 2013

MilleRasmussen

Mange tak, hvor er det enkelt og smukt!

Vi skal have bordkort på, der er noget familiekrise som vil opstå hvis der ikke er bordkort desværre.

Anmeld

12. april 2013

MorDk

MilleRasmussen skriver:

Mange tak, hvor er det enkelt og smukt!

Vi skal have bordkort på, der er noget familiekrise som vil opstå hvis der ikke er bordkort desværre.

Held og lykke med det!!

Tak sys også det var super fint og enkelt

Anmeld

12. april 2013

StudPsyk

MilleRasmussen skriver:

Hej piger

God weekend til jer alle 

Vores så sådan ud - vi kørte så rødt tema, fordi vores datter hedder Rose, så det førte vi ligesom videre i pynt mv Vi sad ved et langt bord, og der var alm hvide bordkort... Vi havde ikke en masse sådan "pussenusset" (det lyder nedsættende, men er ikke sådan ment) bordpynt, det er ikke vores stil.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2013

MilleRasmussen

Hvor er det fint!!

Anmeld

13. april 2013

Pigent

I et jule program af Shanes Verden, så jeg at han brugte sutter til servietholder. Altså at man ruller en serviet også sætter den ind igennem ringen på sutten Det synes jeg er super god ide og noget jeg selv kunne finde på at gøre.

Anmeld

13. april 2013

PernilleogLouis

Her er vores borde Har desværre ingen tæt på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2013

MilleRasmussen

Tak for jeres inspiration piger. Har dog ikke bestemt mig endnu! 

Har I nogle billeder af bordkort, det er mest det jeg er i vilrede med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.