Thea stadig "syg"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
8 svar
1 synes godt om
12. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja thea har været hjemme siden i tirsdags, først  havde hun ondt i halsen og hostede, så natten til torsdag, fik hun ondt i ørene. Vi var så ved lægen i går og hun har fået mellemøres betændelse og er kommet i pencelin behandling.

Hun er ik sådan syg og slap, mere snottet og lidt små skør ( hun plejer at være små skør &nbsp Men overhovedet ik frisk nok til at komme aftsted i bh osv.  Men nu begynder jeg altså at kede mig lidt, og det før hun nok også.. Vi har både været i haven og lege, have bål og tegne med kridt, været i Herning centret og hygge efter lægebesøget, klippe klistret, tegnet osv og nu ved jeg næsten ik hva jeg mere ska finde på. Har forslået at vi sætter en film på, som vi ka se med lidt snolder, popcorn og sodavand osv, det er jo trods alt fredag og det er begrænset hva hun har ku spise i løbet af ugen, men nej det gider hun ik. Så nu er hun ved at flytte rundt i hele spisestuen, og vil lege legoland, så jeg har smidt mig i sofaen og slapper af. Tror sener når alberte vågner, at vi ska ned og kigge på at de fælder træer i lunden.  Men har i lige andre gode ider, til en ik helt frisk pige på 4 år, og en halv træt mor?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Janni.

Gider hun at lege med perler? Så var det en mulighed at lave en lille uro til værelset eller lidt pynt til væggen?

Anmeld

12. april 2013

Mamalou

Hvad med at bage? Hindbærsnitter er altid godt og dem kan hun pynte efterfølgende

God bedring til hende!

vh. Louise

Anmeld

12. april 2013

StineW79

Janni. skriver:

Gider hun at lege med perler? Så var det en mulighed at lave en lille uro til værelset eller lidt pynt til væggen?

Nej det fanger hende ik rigtigt. Hun plejer at gide det i ca 10 min, men det er jo ligesom ik nok til at fylde en hel lille plade, også gider hun ik mere. Og når så vi finder pladen frem igen på et sener tidspunkt, så vil hun heller lave noget andet i perler, også ka hun jo begynde forfra. 

Har tænkt på at når kærsten kommer hjem, at jeg vil en tur i stof og stil, og kigge efter gardinstof til hendes værelse, så ka hun hjælpe med at sy gardiner sener!

Og vi ska nok også ha bagt pølsehorn sener, men lige nu sover alberte, så ka ik komme op og handle før hun vågner. Vh stine

Anmeld

12. april 2013

StineW79

Mamalou skriver:

Hvad med at bage? Hindbærsnitter er altid godt og dem kan hun pynte efterfølgende

God bedring til hende!

vh. Louise

Vi ska bage pølsehorn sener, mén lige nu sover alberte og vi ka ik komme op og handle før hun vågner. 

Har du en god opskrift på hindbærsnitter?? Det er nemlig kærstens ynglings kage, så det var ik noget dumt forslag! Vh stine

Anmeld

12. april 2013

Mamalou

StineW79 skriver:

Vi ska bage pølsehorn sener, mén lige nu sover alberte og vi ka ik komme op og handle før hun vågner. 

Har du en god opskrift på hindbærsnitter?? Det er nemlig kærstens ynglings kage, så det var ik noget dumt forslag! Vh stine

Ælsker selv snitter og de er nemme og indeholder ingredienser man ofte har hjemme. Jeg bager dem fra erdusulten.dk - de er gode

Anmeld

12. april 2013

StineW79

Mamalou skriver:

Ælsker selv snitter og de er nemme og indeholder ingredienser man ofte har hjemme. Jeg bager dem fra erdusulten.dk - de er gode

Ej øv jeg har kun et æg. De ser bare rigtig lækre ud! Vi må op og handle ind når alberte vågner, for det ser godt nok nemt ud! Tak for opskrift! Vh stine

Anmeld

12. april 2013

Janni.

StineW79 skriver:

Nej det fanger hende ik rigtigt. Hun plejer at gide det i ca 10 min, men det er jo ligesom ik nok til at fylde en hel lille plade, også gider hun ik mere. Og når så vi finder pladen frem igen på et sener tidspunkt, så vil hun heller lave noget andet i perler, også ka hun jo begynde forfra. 

Har tænkt på at når kærsten kommer hjem, at jeg vil en tur i stof og stil, og kigge efter gardinstof til hendes værelse, så ka hun hjælpe med at sy gardiner sener!

Og vi ska nok også ha bagt pølsehorn sener, men lige nu sover alberte, så ka ik komme op og handle før hun vågner. Vh stine

Åh nej så dur det ikke.

Hvad med smykker af perler? Kan sagtens følge dig i at det er svært at slå tiden ihjel.
Håber hun snart er rask nok til at komme afsted igen.

Anmeld

12. april 2013

StineW79

Janni. skriver:

Åh nej så dur det ikke.

Hvad med smykker af perler? Kan sagtens følge dig i at det er svært at slå tiden ihjel.
Håber hun snart er rask nok til at komme afsted igen.

Da hun havde skoldkopper, lavede vi armbånd af "smeltet" perler. Du ved hvor vi lagede perlerne på bageparpir og smeltede dem i ovnen, så de bliver flade. Det syntes hun var ok sjovt! 

Håber også at penicillinen virker hurtigt!! 

Vi sidder lige og ser filmen Artur. Den syntes thea bare er mega sjov! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.