Ja thea har været hjemme siden i tirsdags, først havde hun ondt i halsen og hostede, så natten til torsdag, fik hun ondt i ørene. Vi var så ved lægen i går og hun har fået mellemøres betændelse og er kommet i pencelin behandling.
Hun er ik sådan syg og slap, mere snottet og lidt små skør ( hun plejer at være små skør

Men overhovedet ik frisk nok til at komme aftsted i bh osv. Men nu begynder jeg altså at kede mig lidt, og det før hun nok også.. Vi har både været i haven og lege, have bål og tegne med kridt, været i Herning centret og hygge efter lægebesøget, klippe klistret, tegnet osv og nu ved jeg næsten ik hva jeg mere ska finde på. Har forslået at vi sætter en film på, som vi ka se med lidt snolder, popcorn og sodavand osv, det er jo trods alt fredag og det er begrænset hva hun har ku spise i løbet af ugen, men nej det gider hun ik. Så nu er hun ved at flytte rundt i hele spisestuen, og vil lege legoland, så jeg har smidt mig i sofaen og slapper af. Tror sener når alberte vågner, at vi ska ned og kigge på at de fælder træer i lunden. Men har i lige andre gode ider, til en ik helt frisk pige på 4 år, og en halv træt mor?? Vh stine
Anmeld