Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har haft lidt svært ved og tage det næste trin og vise jer billeder herinde af vores lille bebs på 2 måneder nu. Jeg er så stolt, så nu har jeg taget mig sammen til og vise hende frem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej
Tillykke med hende - hvor er hun dejlig - nyd det
Ha en dejlig dag.
Mvh. Lotte
Økologi til baby - kik www.ecochild.dk
PrincessTanja skriver: Har haft lidt svært ved og tage det næste trin og vise jer billeder herinde af vores lille bebs på 2 måneder nu. Jeg er så stolt, så nu har jeg taget mig sammen til og vise hende frem.
Janni. skriver: Åh hvor ser hun sød ud
Åh hvor ser hun sød ud
Tusind tak du - det er hun også..
ECOchild.dk skriver: Hej Tillykke med hende - hvor er hun dejlig - nyd det Ha en dejlig dag. Mvh. Lotte Økologi til baby - kik www.ecochild.dk
Tak skal du ha', og god dag til dig også.
banana3 skriver: Hvor ér hun bare dejlig ! Hende kan du også roligt være stolt af
Hvor ér hun bare dejlig ! Hende kan du også roligt være stolt af
Mange tak det synes jeg også. Hun er så fin.
BigHope13 skriver: hvor ser hun bare dejlig ud, hende kan du være rigtig rigtig stolt aftak fordi du delte dine billeder, det er så skønt at se
hvor ser hun bare dejlig ud, hende kan du være rigtig rigtig stolt aftak fordi du delte dine billeder, det er så skønt at se
Tak skal du ha' og det var da så lidt. Det er dejligt og få så god respons fra alle de søde mennesker herinde. OG tak for dine søde ord.
Hvor er hun da bare en lille lækkerbidsken! Hende skal du da vise frem noget oftere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128