Hårtab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
10 svar
1 synes godt om
12. april 2013

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Hjæææælp. Mit hår falder af, og jeg kan simpelthen ikke finde en logisk forklaring på det. Jeg har langt hår og er vant til at jeg i perioder fælder mere end andre, men slet ikke i den her stil. Har i prøvet noget ligende og hvad gjorde i ved det? Billedet er hår fra min børste samlet over en lille uge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

B&J

Har du været ved lægen fået taget en blodprøve om du evt mangler noget???

det kan være alt fra det sunde fedt/ olier Bvitaminer alm vitaminer jern... og hvis du er stresset

Anmeld

12. april 2013

MorDk

Jeg havde samme problem i min forrige graviditet (eller efter faktisk) Lige nu fælder jeg også MEGET! Det er blevet bedre mit hår efter jeg aldrig børste det men kun bruger min fingre...

Anmeld

12. april 2013

Benjamin09

B&J skriver:

Har du været ved lægen fået taget en blodprøve om du evt mangler noget???

det kan være alt fra det sunde fedt/ olier Bvitaminer alm vitaminer jern... og hvis du er stresset

Hmm måske man skulle overveje at ringe til lægen. Syntes bare det virker lidt tosset at ringe til lægen pga hårtab.

Anmeld

12. april 2013

Benjamin09

MorDk skriver:

Jeg havde samme problem i min forrige graviditet (eller efter faktisk) Lige nu fælder jeg også MEGET! Det er blevet bedre mit hår efter jeg aldrig børste det men kun bruger min fingre...

Nu er det 3,5 år siden jeg fødte. Tabte også en del hår dengang men slet ikke så meget her. Kan desværre ikke nøjes med mine fingre da det er utrolig fint, og filtre som bare pokker.

Anmeld

12. april 2013

MorDk

Benjamin09 skriver:

Nu er det 3,5 år siden jeg fødte. Tabte også en del hår dengang men slet ikke så meget her. Kan desværre ikke nøjes med mine fingre da det er utrolig fint, og filtre som bare pokker.

Det kan jo være der er noget du mangler og derfor er det godt at få tjekket det hos lægen så du kan gøre noget ved det.

Anmeld

12. april 2013

B&J

Benjamin09 skriver:

Hmm måske man skulle overveje at ringe til lægen. Syntes bare det virker lidt tosset at ringe til lægen pga hårtab.

Nej det er ikke tosset, syntes helt klart du skal få det undersøgt...

Anmeld

12. april 2013

Benjamin09

talte med lægen og hun mente at jeg skulle prøve at tale med matas eller apoteket. Så nu er operation "hårtab gå i stå" sat igang. Nu skal jeg bare vente i 2 måneder tak for råd.

Anmeld

12. april 2013

gædde/gitte

Benjamin09 skriver:

Hjæææælp. Mit hår falder af, og jeg kan simpelthen ikke finde en logisk forklaring på det. Jeg har langt hår og er vant til at jeg i perioder fælder mere end andre, men slet ikke i den her stil. Har i prøvet noget ligende og hvad gjorde i ved det? Billedet er hår fra min børste samlet over en lille uge.

Hold da op det ser vildt ud

Efter jeg er begyndt på alt det medicin i forbindelse med barnløshedsbehandlingen er jeg blevet MEGET tyndhåret og skaldet i den ene side  nu er jeg korthåret så man ser det ikke så nemt... men min frisør så sådan her ud

Fiskeoliekapsler hjælper med at få det til at gro hurtigt ud igen.

Anmeld

12. april 2013

Benjamin09

gædde/gitte skriver:

Hold da op det ser vildt ud

Efter jeg er begyndt på alt det medicin i forbindelse med barnløshedsbehandlingen er jeg blevet MEGET tyndhåret og skaldet i den ene side  nu er jeg korthåret så man ser det ikke så nemt... men min frisør så sådan her ud

Fiskeoliekapsler hjælper med at få det til at gro hurtigt ud igen.

Har lige købt b vitaminer, selica tabletter og en ny shampoo. Men det kunne jo ikke skade at prøve fiskeolie samtidig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.