Anonym skriver:
DET er Jeg ked af at høre med jeres 1 forsøg.!!!
Hm den er jo svær så. For hvis jeg tester nu og den er positiv ER DEt så pga ovitrelle el ægte positiv? OG hvis den er negativ ER det så fordi dem er negativ el DEt for tidligt at påvise hcg ???? Åh altså!!!
Jo tak, men det er desværre vores held at være så uheldige (føler vi i hvert fald meget ofte).
Og vi havde slet ikke fået forberedt os på, at sådan noget kunne ske, for det var jo kun i 1-2% af alle graviditeter det kunne give en GUL..
Ja det er hammer hammer svært
For i teorien kan du ikke vide, hvis du tester, om det er pga. æl-sprøjten eller en reel graviditet.
Og kender udemærket godt følelsen af at ville teste, og gjorde det jo også ved 2. forsøg, men der havde jeg ikke én eneste positiv test, dvs heller ikke fra æl-sprøjten.
Hvis du tester, og den er positiv, ville du, uanset hvad, have svært ved at tro på at den er positiv, og frygte at den bliver negativ. MÅSKE medmindre den er bragende positiv, for så langt henne burde æl-sprøjten ikke give så stort et udslag.
Men med min tålmodighed, ville jeg teste. For hvis den skulle være positiv, ville jeg ikke tro på det rigtigt, før jeg havde svar på blodprøven (sådan er jeg opbygget) 
Anmeld