crinonegel og test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. april 2013

Anonym trådstarter

hejsa søde mennesker
Jeg har i dag på 24 dag i min cyklus og den 18 dag fik jeg lagt æg op. Jeg har taget ovitrelle sprøjten den 14 cyklus dag. og crinone gel fra 18 dagen.

tiden til blpr er SÅ lang, så er der nogen der kan fortælle mig hvordan det er med graviditetsstest?
hvornår kan man det?
er det noget med at ovitrellen kan påvirke resultatet?
hvor længe er den i kroppen?
kan man teste neg, og så senere postitiv? eller vil den være neg. og neg? eller pos og pos? eller pos og neg? giver det mening?
Jeg har kvalme, ømme bryster og murren i underlivet, det har jeg har fra jeg startede på criononen, så tillægger den disse sympt.(og hisdsighed :/
håber I kan hjælpe, vil gerne forsøge at teste, men vil gerne være lidt forberedt, så jeg ikke bliver for skuffet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Mini us

De symptomer du har er højst sandsynligt pga gelen.. jeg havde de samme symptomer.. ovitrellen er vist i kroppen i op til 12 dage efter den er taget og den indeholder hcg så den vil kunne give en positiv test. De 14 dage er forfærdelig. Men prøv a lav noget som får tankerne væk krydser fingre for jer

Anmeld

12. april 2013

CroQuis

Crinonen kan godt give nogle symptomer. Det gjorde den i hvert fald ved mig.

På "min" klinik siger de, at man sagtens kan teste PÅ selve blodprøve-dagen og regne med svaret.

I 1. forsøg testede jeg på BP-dag, og den var positiv - og blivende positiv (dog en graviditet udenfor livmoderen &nbsp

I 2. forsøg testede jeg ca. hver 2. til hver 3. dag, allerede en uges tid efter jeg fik sat æg op - den var hele tiden negativ - indtil mens kom. Så der havde jeg ikke nogen reaktion fra ÆL-sprøjten.  

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Crinonen kan godt give nogle symptomer. Det gjorde den i hvert fald ved mig.

På "min" klinik siger de, at man sagtens kan teste PÅ selve blodprøve-dagen og regne med svaret.

I 1. forsøg testede jeg på BP-dag, og den var positiv - og blivende positiv (dog en graviditet udenfor livmoderen &nbsp

I 2. forsøg testede jeg ca. hver 2. til hver 3. dag, allerede en uges tid efter jeg fik sat æg op - den var hele tiden negativ - indtil mens kom. Så der havde jeg ikke nogen reaktion fra ÆL-sprøjten.  

DET er Jeg ked af at høre med jeres 1 forsøg.!!!
Hm den er jo svær så. For hvis jeg tester nu og den er positiv ER DEt så pga ovitrelle el ægte positiv? OG hvis den er negativ ER det så fordi dem er negativ el DEt for tidligt at påvise hcg ???? Åh altså!!!

Anmeld

12. april 2013

CroQuis

Anonym skriver:

DET er Jeg ked af at høre med jeres 1 forsøg.!!!
Hm den er jo svær så. For hvis jeg tester nu og den er positiv ER DEt så pga ovitrelle el ægte positiv? OG hvis den er negativ ER det så fordi dem er negativ el DEt for tidligt at påvise hcg ???? Åh altså!!!

Jo tak, men det er desværre vores held at være så uheldige (føler vi i hvert fald meget ofte).  Og vi havde slet ikke fået forberedt os på, at sådan noget kunne ske, for det var jo kun i 1-2% af alle graviditeter det kunne give en GUL..

Ja det er hammer hammer svært  For i teorien kan du ikke vide, hvis du tester, om det er pga. æl-sprøjten eller en reel graviditet.

Og kender udemærket godt følelsen af at ville teste, og gjorde det jo også ved 2. forsøg, men der havde jeg ikke én eneste positiv test, dvs heller ikke fra æl-sprøjten.

Hvis du tester, og den er positiv, ville du, uanset hvad, have svært ved at tro på at den er positiv, og frygte at den bliver negativ. MÅSKE medmindre den er bragende positiv, for så langt henne burde æl-sprøjten ikke give så stort et udslag.

Men med min tålmodighed, ville jeg teste. For hvis den skulle være positiv, ville jeg ikke tro på det rigtigt, før jeg havde svar på blodprøven (sådan er jeg opbygget)

Anmeld

12. april 2013

o1Mutte

hejsa søde mennesker
Jeg har i dag på 24 dag i min cyklus og den 18 dag fik jeg lagt æg op. Jeg har taget ovitrelle sprøjten den 14 cyklus dag. og crinone gel fra 18 dagen.

tiden til blpr er SÅ lang, så er der nogen der kan fortælle mig hvordan det er med graviditetsstest?
hvornår kan man det?
er det noget med at ovitrellen kan påvirke resultatet?
hvor længe er den i kroppen?
kan man teste neg, og så senere postitiv? eller vil den være neg. og neg? eller pos og pos? eller pos og neg? giver det mening?
Jeg har kvalme, ømme bryster og murren i underlivet, det har jeg har fra jeg startede på criononen, så tillægger den disse sympt.(og hisdsighed :/
håber I kan hjælpe, vil gerne forsøge at teste, men vil gerne være lidt forberedt, så jeg ikke bliver for skuffet

Jeg ville personligt vente til dagen før bp med at teste (tror jeg, er ikke kommet så langt endnu ) Men det er også mere for at være sikker på at diverse hormoner ikke påvirker resultatet af testen.. Og er den negativ vil jeg trøste mig med at den måske kan nå at blive positiv og at bp måler det meget bedre end alm test

Anmeld

12. april 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

IHuHvoHvornå

Jo tak, men det er desværre vores held at være så uheldige (føler vi i hvert fald meget ofte).  Og vi havde slet ikke fået forberedt os på, at sådan noget kunne ske, for det var jo kun i 1-2% af alle graviditeter det kunne give en GUL..

Ja det er hammer hammer svært  For i teorien kan du ikke vide, hvis du tester, om det er pga. æl-sprøjten eller en reel graviditet.

Og kender udemærket godt følelsen af at ville teste, og gjorde det jo også ved 2. forsøg, men der havde jeg ikke én eneste positiv test, dvs heller ikke fra æl-sprøjten.

Hvis du tester, og den er positiv, ville du, uanset hvad, have svært ved at tro på at den er positiv, og frygte at den bliver negativ. MÅSKE medmindre den er bragende positiv, for så langt henne burde æl-sprøjten ikke give så stort et udslag.

Men med min tålmodighed, ville jeg teste. For hvis den skulle være positiv, ville jeg ikke tro på det rigtigt, før jeg havde svar på blodprøven (sådan er jeg opbygget)

Hvornår testede du anden gang??

Testede før og den er negativ..... Men er dem så negativ fordi ovitrellen er ude af systemet, eller kan den være helt negativ???
Eller er der håb forude så den kan blive positiv???

Tak for svarene

Anmeld

13. april 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Hvornår testede du anden gang??

Testede før og den er negativ..... Men er dem så negativ fordi ovitrellen er ude af systemet, eller kan den være helt negativ???
Eller er der håb forude så den kan blive positiv???

Tak for svarene

Jamen der testede jeg allerede en uge efter ægoplægning, og den var negativ. Også fortsatte jeg med at teste hver 2. - 3. dag til forventet mens - og den var stadig negativ. Og der var så heller ingen graviditet.

Så vidt jeg kan regne mig frem til, er du også en uges tid efter ÆO?

Så kan du jo i hvert fald godt regne med at sprøjten er ude nu du har en negativ test.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.