fra tegnblødning til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Frk. Himmelblå

M (: skriver:

Åh gud dog! 

Ja, det var virkelig længe. Jeg havde de ledeste udvidelsesveer, som virkelig gjorde ondt og af høj frekevens, men til gengæld ikke var super effektive. - De sidste 4 cm tog 9 timer, - og da havde jordemoderen ellers stillet mig i udsigt, at NU ville det gå stærkt. Tsk tsk tsk. - Til gengæld kunne jeg presse baby ud på 25 minutter, så det var anderledes effektivt, - jeg ville bare i mål! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2013

M (:

Frk. Himmelblå skriver:

Ja, det var virkelig længe. Jeg havde de ledeste udvidelsesveer, som virkelig gjorde ondt og af høj frekevens, men til gengæld ikke var super effektive. - De sidste 4 cm tog 9 timer, - og da havde jordemoderen ellers stillet mig i udsigt, at NU ville det gå stærkt. Tsk tsk tsk. - Til gengæld kunne jeg presse baby ud på 25 minutter, så det var anderledes effektivt, - jeg ville bare i mål! 

Det er godt nok for vildt!! Men dejligt at pressefasen trods alt gik rimelig tjept!

Var din 2. Fødsel lige så lang?

Anmeld

13. april 2013

Frk. Himmelblå

Det er godt nok for vildt!! Men dejligt at pressefasen trods alt gik rimelig tjept!

Var din 2. Fødsel lige så lang?

Nej, anden fødsel var komplet anderledes. Optakt med småveer hele dagen. Kraftige udvidelsesveer hele natten/morgenen. Vandafgang og så presseveer i ca. 50 min.  Så var hun ude. På ca. 20 timer alt i alt.

Havde ikke vandafgang (af mig selv) første gang. Til gengæld havde jeg heller ikke tegnblødning eller slimprop-afgang anden gang..

Så tror aldrig man kan regne, at "succesen gentager sig", når det kommer til fødsler!

Anmeld

13. april 2013

blomst84

Halvanden time

Anmeld

13. april 2013

M (:

Frk. Himmelblå skriver:

Nej, anden fødsel var komplet anderledes. Optakt med småveer hele dagen. Kraftige udvidelsesveer hele natten/morgenen. Vandafgang og så presseveer i ca. 50 min.  Så var hun ude. På ca. 20 timer alt i alt.

Havde ikke vandafgang (af mig selv) første gang. Til gengæld havde jeg heller ikke tegnblødning eller slimprop-afgang anden gang..

Så tror aldrig man kan regne, at "succesen gentager sig", når det kommer til fødsler!

Så vil jeg da håbe udviklingen fortsætter og at 3. fødsel varer 10 timer  

åha, jeg håber at min næste fødsel bliver lige så nem som denne!

Anmeld

13. april 2013

Anonym trådstarter

Og der gik så 28.5 time. Hilsen Janne T ;-)

Anmeld

13. april 2013

Frk. Himmelblå

Så vil jeg da håbe udviklingen fortsætter og at 3. fødsel varer 10 timer  

åha, jeg håber at min næste fødsel bliver lige så nem som denne!

Skønt, du har haft en god fødsel 

Ja, vi satser på 10 timer næste gang 

Anmeld

13. april 2013

M (:

Frk. Himmelblå skriver:

Skønt, du har haft en god fødsel 

Ja, vi satser på 10 timer næste gang 

Ja, den var nem og hurtig (7,5 time fra uro i kroppen til fødsel - 2,5 time fra ankomst til FG, hvor jeg ikke en gang var overbevist om, at jeg havde veer).. Min eneste anke er, at lillefyren kom før tid - næste gang må han gerne vente til mindst 37+0. (:

Det håber og krydser jeg fingre for.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.