Enlig erklæring på borger.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
4 svar
1 synes godt om
12. april 2013

bobbles

ja hvornår er jeg enlig? min eks har rykket adressen i går men det er nok ikke før efter den 1 maj det bliver registreret at hans adresse er rykket. Jeg er blevet beviliget fri plads men kan ikke søge ekstra tilskud til børnepengene og bolig støtte før han ikke står på adressen mere. Men er det når han har rykket adressen officielt at jeg er enlig eller er det først når jeg får tilskud i form af bolig støtte, friplads og tilskud til børnepengene??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg vil mene du er enlig fra den dag han har flyttet sin adresse 

Anmeld

12. april 2013

bobbles

rikkeregnbue skriver:

Jeg vil mene du er enlig fra den dag han har flyttet sin adresse 

han har rykket adressen med dato fra i dag men i følge borger.dk står han stadig tilmeldt på min adresse der går jo nok lidt tid inden den bliver rykket. Sidst vi gik fra hinanden der rykkede han adressen og der gik næsten en måned før det var i orden

Anmeld

12. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

bobbles skriver:

han har rykket adressen med dato fra i dag men i følge borger.dk står han stadig tilmeldt på min adresse der går jo nok lidt tid inden den bliver rykket. Sidst vi gik fra hinanden der rykkede han adressen og der gik næsten en måned før det var i orden

Ja okay :-S Dengang jeg blev enlig søgte jeg om alt osv fra den dag han flyttede hans adresse og det havde jeg nu ingen problemer med.

Anmeld

12. april 2013

bobbles

rikkeregnbue skriver:

Ja okay :-S Dengang jeg blev enlig søgte jeg om alt osv fra den dag han flyttede hans adresse og det havde jeg nu ingen problemer med.

ok men sidste gang kunne udbetaling danmark ikke fuldføre ansøgningen før han ikke stod på adressen mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.