Motion under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

Lærke90

Spørgsmål til alle jer som er gravide eller har været gravid

Hvordan ser det ud med motionen under jeres graviditet? hvor meget får i rørt jer og hvad laver i?

Selv har jeg ikke været så god til at få noget motion her under min graviditet. De første 3 måneder har jeg lidt meget af kvalme og har derfor ikke kommet afsted. Nu er jeg lige sluppet af med det, men kan stadig ikke sparke mig selv ud af døren.

Føler mig godt nok doven. Har jo hørt det er nemmere at få sin krop tilbage efter man har født, hvis man dyrker motion en gang imellem under sin graviditet, og at fødslen skulle forløbe sig nemmere.
Uhh hvor ville jeg ønske at det var gulerod nok til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

MaleneG

Lærke90 skriver:

Spørgsmål til alle jer som er gravide eller har været gravid

Hvordan ser det ud med motionen under jeres graviditet? hvor meget får i rørt jer og hvad laver i?

Selv har jeg ikke været så god til at få noget motion her under min graviditet. De første 3 måneder har jeg lidt meget af kvalme og har derfor ikke kommet afsted. Nu er jeg lige sluppet af med det, men kan stadig ikke sparke mig selv ud af døren.

Føler mig godt nok doven. Har jo hørt det er nemmere at få sin krop tilbage efter man har født, hvis man dyrker motion en gang imellem under sin graviditet, og at fødslen skulle forløbe sig nemmere.
Uhh hvor ville jeg ønske at det var gulerod nok til mig

Det skal du ikke være ked af ..
Er selv en af dem som ikke røre mig nok i forhold til foreskrifterne, i starten var jeg god til at komme i fitness centeret, hvor jeg bare kondi trænede stille og roligt, men måtte sande at det var for hårdt selvom jeg tog det meget stille og roligt, jeg begyndte at få ondt i maven, og mange smerter dagene efter, så det stoppede hurtigt, ridning var en mulighed men synes det var for stor en risiko at løbe.
Så jeg hygger mig med at lave ingen ting, og må så kæmpe lidt hårdere med kiloene bagefter

Anmeld

27. juni 2009

Lærke90

Ja okay
Men når du nu også får smerter ved det synes jeg det er fornuftigt nok at du ikke presser dig selv alt for hårdt.
Men rart at høre at man ikke er den eneste

Anmeld

27. juni 2009

MaleneG

Ja okay
Men når du nu også får smerter ved det synes jeg det er fornuftigt nok at du ikke presser dig selv alt for hårdt.
Men rart at høre at man ikke er den eneste

Men i den der graviditets bog du har fået fra lægen, deri står der jo også nogle øvelser som du evt. kunne lave da det jo er udarbejdet til gravide?

Anmeld

27. juni 2009

Lærke90

Ja det er rigtig nok, de øvelser er der mange af i diverse bøger.
Så det kunne man evt godt

Anmeld

27. juni 2009

Ni-ko-li-ne

jeg kan varmt anbefalde graviditetssvømning :0) i varmtvandsbassin

Anmeld

27. juni 2009

Nanna1985

Gå i svømmehallen.. Gå lange ture eller cykle lange ture

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.