Natur medicin en hjælpende hånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
2 svar
1 synes godt om
12. april 2013

ditski

Hejsa

Jeg er en af dem som døjer rigtig meget med smerter grundet endo. Min læge er en hat så der er ikke meget hjælpe at hente, ud over smerte stillende gigtmedicin som nedsætter chancen for at blive gravid
Jeg har læst på mættet og fundet frem til agnus catus som er dråber, som skal tages på fattende hjerte. Det har jeg kastet mig ud i at prøve.
Skal dog på hospitalet starten af maj, for at snakke hvad der skal ske med mig fremad rettet, så ind til da krydser jeg fingre på dette kan hjælpe lidt.

Har i erfaringer med naturnedicin, som hjælper mod smerter samt kan hjælpe til at øge chancerne for graviditet?

Ha en dejlig dag der ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

pcoramt

ditski skriver:

Hejsa

Jeg er en af dem som døjer rigtig meget med smerter grundet endo. Min læge er en hat så der er ikke meget hjælpe at hente, ud over smerte stillende gigtmedicin som nedsætter chancen for at blive gravid
Jeg har læst på mættet og fundet frem til agnus catus som er dråber, som skal tages på fattende hjerte. Det har jeg kastet mig ud i at prøve.
Skal dog på hospitalet starten af maj, for at snakke hvad der skal ske med mig fremad rettet, så ind til da krydser jeg fingre på dette kan hjælpe lidt.

Har i erfaringer med naturnedicin, som hjælper mod smerter samt kan hjælpe til at øge chancerne for graviditet?

Ha en dejlig dag der ude

jeg ved ikke noget til smerterne desværre, men jeg brugte gelé royal og er da gravid nu der kaldes også bidronningeføde..

jeg brugte desuden akupunktur, det har bare gjort alt for mig, det har hjulpet på min PCO, migræne, hovedpine samt mit immunforsvar.. jeg ved at min akupunktør har stor succes med fertilitetsbehandling samt smertelindring

Anmeld

14. april 2013

ditski

Hejsa
Måske jeg skulle komme igang med noget akupunktur. Prøvede det sidste år, det hjalp kun på kvalme men ikke endo smerter. Men endo smerter er også meget slemme så det kræver nok noget tid og flere behandlinger.

Hvad er det gele for noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.