Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lige et hurtigt spørgsmål...
hvornår kunne jeres babyer rulle fra ryg til mave, og tilbage igen?
og hvornår begyndte de så småt og sidde selv?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gittemor09 skriver: lige et hurtigt spørgsmål... hvornår kunne jeres babyer rulle fra ryg til mave, og tilbage igen? og hvornår begyndte de så småt og sidde selv?
Norl rullede begge veje da han var 4 mdr.. Kunne sidde uden støtte da han var 6 mdr.
Min datter har aldrig rullet rundt, men hun sad da hun var 6 måneder.
/Fenja
morethanperfect skriver: Norl rullede begge veje da han var 4 mdr.. Kunne sidde uden støtte da han var 6 mdr.
tusind tak for svar
Fenja09 skriver: Min datter har aldrig rullet rundt, men hun sad da hun var 6 måneder. /Fenja
FrkHamilton skriver: Min datter var 2 mdr da hun rullede, og sønnike 4 mdr. Den mindste er knap 4 mdr og kan ikke rulle, tror hun er for stor og tung til hun orker det ;-) de sad selv som 6 mdr mener jeg, den lille sidder ikke selv endnu selfølgelig :-)
Min datter var 2 mdr da hun rullede, og sønnike 4 mdr. Den mindste er knap 4 mdr og kan ikke rulle, tror hun er for stor og tung til hun orker det ;-) de sad selv som 6 mdr mener jeg, den lille sidder ikke selv endnu selfølgelig :-)
Månsson skriver: Laura var 4,5 månede da hun rullede og 7måneder da hun selv satte sig op
Laura var 4,5 månede da hun rullede og 7måneder da hun selv satte sig op
tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128