Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
godaften de damerJa så springer vi op i denne gruppe i dagLærke bliver 3 år i dag, tænk engang, at ved denne tid for 3 år siden havde jeg næsten været mor i 4 timerLærke er vist som en 3 årig skal være, trodsig, selvstændig, fuld af krudt og med en klar mening om hvor skabet skal stå Hun går i børnehave, smed sutten den 27.marts uden problemer og har jo længe været blefri, så vi vil primært nok have spørgsmål omkring det der skønne heftige temperemant en 3 årig er udstyret med men nå, velkommen til os i denne gruppe, et lille billed af min store pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Intet billede?
Zette skriver: Intet billede?
Det er bare så fedt et billede haha! Dejlig pige og igen stort tillykke
Tanja. skriver: godaften de damerJa så springer vi op i denne gruppe i dagLærke bliver 3 år i dag, tænk engang, at ved denne tid for 3 år siden havde jeg næsten været mor i 4 timerLærke er vist som en 3 årig skal være, trodsig, selvstændig, fuld af krudt og med en klar mening om hvor skabet skal stå Hun går i børnehave, smed sutten den 27.marts uden problemer og har jo længe været blefri, så vi vil primært nok have spørgsmål omkring det der skønne heftige temperemant en 3 årig er udstyret med men nå, velkommen til os i denne gruppe, et lille billed af min store pige
STORT tilykke med hende
Hun ser virkelig fræk ud. En lille bandit. Hvor er hun kær
Tillykke med hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128