Elsker min familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
9 synes godt om
11. april 2013

MyLove E

Det er nemlig lige hvad jeg gør. Selvom depression er med til at jeg til tider ikke kan finde ud af mine følelser, og nogen gange er helt følelsesløs. Ja så elsker jeg dem stadig.

De er min yndlings drenge

Efter min trælse aften i går. Har jeg haft en hygge dag med min mand og her til eftermiddag med både mand og søn:-)

Min mand og jeg har været sammen inde og snakke med.min kontakt person. Derefter tog vi ned i byen og fik noget frokost sammen.
Vi kørte hjem og jeg hvile mig faldt godt i søvn.
Så jeg vågne da manden kom hjem med fisen. Vi kørte så en tur til holstebro. De havde ikke det vi skulle ha, men pyt så tog vi hen til i anlægget og fodret ænder. Ja vi fandt da også en lille Geo Cash :-)

Lige siden af bilen opdagede Elias en La La (legeplads) Så kunne han jo også komme til at sige hans nye ord " kom lege"

Lige i dag er jeg bare så lykkelig:-)

God aften til Alle:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

esioul

Tauf skriver:

Det er nemlig lige hvad jeg gør. Selvom depression er med til at jeg til tider ikke kan finde ud af mine følelser, og nogen gange er helt følelsesløs. Ja så elsker jeg dem stadig.

De er min yndlings drenge

Efter min trælse aften i går. Har jeg haft en hygge dag med min mand og her til eftermiddag med både mand og søn:-)

Min mand og jeg har været sammen inde og snakke med.min kontakt person. Derefter tog vi ned i byen og fik noget frokost sammen.
Vi kørte hjem og jeg hvile mig faldt godt i søvn.
Så jeg vågne da manden kom hjem med fisen. Vi kørte så en tur til holstebro. De havde ikke det vi skulle ha, men pyt så tog vi hen til i anlægget og fodret ænder. Ja vi fandt da også en lille Geo Cash :-)

Lige siden af bilen opdagede Elias en La La (legeplads) Så kunne han jo også komme til at sige hans nye ord " kom lege"

Lige i dag er jeg bare så lykkelig:-)

God aften til Alle:-):-)

Hvor er det skønt.

Det lyder til du har en alle tiders mand der både er der for dig i gode og dårlige perioder. Sådan skal det være

Anmeld

11. april 2013

MyLove E

esioul skriver:

Hvor er det skønt.

Det lyder til du har en alle tiders mand der både er der for dig i gode og dårlige perioder. Sådan skal det være

Jeg er meget heldig med den skønne gamle mand jeg har fundet mig

Han er der altid for mig:-)

Anmeld

11. april 2013

MorDk

Åhh hvor dejligt at høre

Anmeld

11. april 2013

L&V

Dejlig læsning

Anmeld

11. april 2013

Moma

Skønt at høre, at du har en dejlig dag i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.