famile

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2009

mammy

Hejsa hvordan har i andre stor kontakt med fættre kusine tante og onkler??

jeg har lige lavet en indbydelse til alle mine fætre og kusiner,som jeg ikke har haft kontakt med i mange år,synes det kunne være sjovt at mødes med mand koner og børn i et sommerhus ,gril o.s.v

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2009

Mira0911

Efter at FB er kommet på sitet, ansøgte alle min kusiner,fætre, onkler og tanter mig på FB - Jeg har aldrig haft noget med de mennesker at gøre, så kan ikke sætte mig ind i at vi lige pludselig skal have kontakt, Kender dem faktisk slet ikke...

Men det lyder yderst hyggeligt med sommerhus, grill osv...

Anmeld

27. juni 2009

Ox.

mammy skriver:

Hejsa hvordan har i andre stor kontakt med fættre kusine tante og onkler??

jeg har lige lavet en indbydelse til alle mine fætre og kusiner,som jeg ikke har haft kontakt med i mange år,synes det kunne være sjovt at mødes med mand koner og børn i et sommerhus ,gril o.s.v

Mine forælde fik mig rigtig tidligt, og min mor er den ældste af 3 søskende, så alle mine fætre og kusiner er i alderen 2 - 14 år, og så er vi ikke så mange i familien, så vi er ufatteligt tætte.

Min moster er gudmor til mig, jeg var til hendes den yngste, og nu skal hun være for min, så det går vi og hygger os lidt med for tiden, det er da også hyggeligt at min datter og jeg har samme gudmor

Anmeld

27. juni 2009

MaleneG

På trods af en ret stor familie har vi faktisk en tæt kontakt, og vi alle gode til at møde op til familie tam tam
Den eneste del af familien som jeg ikke selv har kontakt med er den engelske del som stadig bor ovre i England.

Anmeld

27. juni 2009

Honningblomst

PÅ min fars side har jeg ingen kusiner og fætre, så det giver sig selv.

På min mors side ses vi...vi har lige haft hygge-søndag i pinsen og i weekenden i uge 30 er der Stær-Jensen weekend på Askø.

Min mor har 8 søskende, de er alle gift, så er vi 25 kusiner og fætre og vi har tilsammen 24 børn.
Den ældste, min mors storebror er 62 år og den yngste lillebror er 51 år. Min ældste kusine er 44 år, hendes datter er den ældste af oldebørnene og er 20 år og det yngste oldebarn er 8 uger.
Så når vi alle ses og hvis alle er der, så er vi knap 90 mennesker og vi har det så fedt sammen...vi har en gruppe på Facebook, hvor vi nemt kan komme i kontakt når der er engagementer-smiler

Knus Eva...som knus-elsker min dejlige store familie..

Anmeld

27. juni 2009

TbCp

MIn ene kusine, på min mors side ses jeg ofte med. Hun bor ikke ret langt fra mig og har en søn der er 10 mdr. ældre end min datter. Vi mødes minimum en gang om månede da vi har madklub sammen.

De andre på min mors side ser jeg ikke så ofte. Vi har dog en årlig familie/bowlingetur hvor vi alle ses og det er rigtig hyggeligt. Ellers er det mest hvis der er fest i familien f.eks. rund fødselsdag eller lign.

Jeg har  en moster som jeg også ses med ofte. Hun er en rar dame Har ingen børn selv og elsker at være sammen med Liva.

Min fars familie har jeg ikke kontakt med.

Anmeld

27. juni 2009

Mathilde

Jeg har stort set ikke kontakt til fætre, kusiner, onkler osv.
Alle på min fars side ser jeg kun hvis jeg er abosut tvunget til det!!! Og ville ønske jeg kunne blive helt fri... (lang historie)
Dem på min mors side har jeg det egentlig fint med, men ser dem meget sjældent.

Knus Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.