Nu har jeg gået ledig mere eller mindre siden jeg blev gravid og har jo hele tiden skullet søge det her ene job om ugen, mindst... og nu tættere jeg når barsel og termin, nu mere er jeg jo godt klar over at jeg ikke får et job inden jeg går på barsel, for de job der er relevante for mig har at gøre med hårdt fysisk arbejde og det kan kroppen bare ikke klare nu...
Så lærte jeg at der var noget der hed "mindre intensiv indsats" og igår fik jeg så endelig fat i mit jobcenter og kommer nu under dén ordning i næste uge. Så jeg skal trods alt ikke i aktivering eller bliver indkaldt til møde hos jobcenteret...
Men jeg skal stadig ind en gang om ugen og tjekke jobforslag. Og jeg har lige ringet til A-kassen og jeg skal stadig til rådighedsgodkendelse og jeg skal stadig søge et job om ugen. Det er jo fuldstændig latterligt, når jeg godt er klar over at jeg ikke får et job inden barsel alligevel. Og de må da også kunne se det alligevel, men det nytter ikke noget. Det giver jo ingen mening 
Det syntes jeg godt nok ikke er vildt meget mindre intensivt end før og det eneste det gør, det er at det stresser mig mere igen. Håbede lige jeg kunne slappe lidt mere af mht. det jobsøgning i de sidste uger inden barsel, men næh nej
Anmeld