Måske med gluten allergi?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
2 synes godt om
11. april 2013

Mor Til Oktober Børn

HJÆLP mig lige en gang tøser ..

Fik i sommers konstateret jernmangel, som har ført til blodmangel.
Blev indlagt for 3 ugers tid siden med symptomer på blodprop men viste sig (heldigvis) bare at være min blod-og jern procent der var møg lav.

Er nu blevet tjekket i hoved og r*v (kikkertundersøgelser) uden at de har fundet ud af hvad der er galt,. Lægen sagde så idag om jeg har fået tjekket om jeg måske er allergisk for gluten?!?!?!?! WHAAAT?!

Viser sig så at jeg har samtlige symptomer på dette,.

Ej, nej nej ..
Så ser man død og helvede og kedelige ting, men det er vel ikk så slemt som det nu lyder til ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

modesty

HJÆLP mig lige en gang tøser ..

Fik i sommers konstateret jernmangel, som har ført til blodmangel.
Blev indlagt for 3 ugers tid siden med symptomer på blodprop men viste sig (heldigvis) bare at være min blod-og jern procent der var møg lav.

Er nu blevet tjekket i hoved og r*v (kikkertundersøgelser) uden at de har fundet ud af hvad der er galt,. Lægen sagde så idag om jeg har fået tjekket om jeg måske er allergisk for gluten?!?!?!?! WHAAAT?!

Viser sig så at jeg har samtlige symptomer på dette,.

Ej, nej nej ..
Så ser man død og helvede og kedelige ting, men det er vel ikk så slemt som det nu lyder til ??

Nej, selvfølgelig ikke. 

Der er selvfølgelig rigtig mange ting du ikke kan spise, men man kan efterhånden få en hel del glutenfri produkter. Bl.a glutenfri knækbrød i Irma.

Bor du i København? I så fald har Naturbageriet rigtig mange glutenfri brød- og kagetyper.

Og du kan lave dit eget brød af bl.a. quinoa.

Pasta kan erstattes med bl.a. ris-pasta.

Det nemmeste og billigste vil dog nok være at forsøge at skære ned på dit brødforbrug.

Anmeld

11. april 2013

Mor Til Oktober Børn

modesty skriver:

Nej, selvfølgelig ikke. 

Der er selvfølgelig rigtig mange ting du ikke kan spise, men man kan efterhånden få en hel del glutenfri produkter. Bl.a glutenfri knækbrød i Irma.

Bor du i København? I så fald har Naturbageriet rigtig mange glutenfri brød- og kagetyper.

Og du kan lave dit eget brød af bl.a. quinoa.

Pasta kan erstattes med bl.a. ris-pasta.

Det nemmeste og billigste vil dog nok være at forsøge at skære ned på dit brødforbrug.

Tak for svar :-)

Bor i korsør så der er langt til kbh for kage
Men overvejer at opsøge diætist hvis det endelig er, for at få råd:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.