svejse metoden mht extensions..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
8 svar
2 synes godt om
11. april 2013

bobbles

nogen der ved hvor man kan finde en der kan svejse extensions i håret? mit hår er ret kort under de 10 cm som man normalt skal have for at få længere hår i. Det skal være mellem nordsjælland og københavn.. Der må da være en eller derude i det ganske land der kan finde ud af det og pris er under ordnet savner bare mit lange hår fik sidste år sat 50 cm i det var så pænt, men det blev syet på og det gør jeg aldrig igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

bobbles

11. april 2013

lilledittemor

bobbles skriver:

nogen der ved hvor man kan finde en der kan svejse extensions i håret? mit hår er ret kort under de 10 cm som man normalt skal have for at få længere hår i. Det skal være mellem nordsjælland og københavn.. Der må da være en eller derude i det ganske land der kan finde ud af det og pris er under ordnet savner bare mit lange hår fik sidste år sat 50 cm i det var så pænt, men det blev syet på og det gør jeg aldrig igen!

Mener du hot fusion? så kender jeg en i NordSSjælland.

Anmeld

11. april 2013

bobbles

Ditte_Marie skriver:

Mener du hot fusion? så kender jeg en i NordSSjælland.

Ved ikke hvad det hedder det skal bare svejses på da jeg har kort hår men vil da gerne have navnet på hende der gør det

Anmeld

11. april 2013

bobbles

11. april 2013

bobbles

12. april 2013

bobbles

12. april 2013

KittyCatta

Det vil ikke blive pænt, når du har så kort hår. Desværre.

vil anbefale dig at vente et par måneder og så få clips i, for hot fusion vil ødelægge dit hår. Taler af egen erfaring

Anmeld

12. april 2013

Zelinasmor

Uanset hvilken metode du vælger kommer det til at se meget underligt ud når dit hår er så kort. Du kan ikke få et naturligt resultat. Den metode du snakker om bliver limet fast (hot fusion) og det ødelægger håret fuldstændig. Har selv været igennem det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.