Afslutningsgave til dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
7 svar
3 synes godt om
10. april 2013

Mette.

Hej piger.

vores datter skal snart starte i børnehave og i den forbindelse skal dp selvfølgelig have en gave af Emilie.

vi har været rigtig glade for hende og Emilie har været glad for at være der. Vi har før givet en kurv med julegodter og første år hun var der fik hun trip trapp nisser.

en kurv synes jeg derfor bliver for kedelig - men hvad ellers?

vores dp er meget praktisk og sportslig. Hun cykler rigtig meget, også cykelløb og deltager i motionsløb. Måske det skulle være en gave i den retning, men hvad?

hvad tænker i desuden budgettet er på for sådan en afslutningsgave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

MortilElias2010

Mette. skriver:

Hej piger.

vores datter skal snart starte i børnehave og i den forbindelse skal dp selvfølgelig have en gave af Emilie.

vi har været rigtig glade for hende og Emilie har været glad for at være der. Vi har før givet en kurv med julegodter og første år hun var der fik hun trip trapp nisser.

en kurv synes jeg derfor bliver for kedelig - men hvad ellers?

vores dp er meget praktisk og sportslig. Hun cykler rigtig meget, også cykelløb og deltager i motionsløb. Måske det skulle være en gave i den retning, men hvad?

hvad tænker i desuden budgettet er på for sådan en afslutningsgave?

Så længe I giver fra hjertet, så er valutaen vel lige meget 

Anmeld

11. april 2013

Mette.

MortilElias2010 skriver:

Så længe I giver fra hjertet, så er valutaen vel lige meget 

Tak for svar.

jeg går nu heller så højt op i prisen. Tråden var lavet fordi jeg mangler inspiration til gaveideer, også tænkte jeg det kunne være sjovt at vide hvad folk cirka giver for, som et lille tillægsspørgsmål

Anmeld

11. april 2013

Valle81

Jeg synes, det er møg svært, for at ramme deres "stil" kan ofte være svær.

Vi har gjort det, at vi har købt de der små kogle - og grantræs lysestager fra Kähler. De koster fra 100 kr og opefter og så har hun fået såden en fra hver af drenge i julegave, en fra Anton i afskedsgave og der ligger på lager til jul igen samt Arthurs afskedsgave:0)

Anmeld

11. april 2013

Mette.

Valle81 skriver:

Jeg synes, det er møg svært, for at ramme deres "stil" kan ofte være svær.

Vi har gjort det, at vi har købt de der små kogle - og grantræs lysestager fra Kähler. De koster fra 100 kr og opefter og så har hun fået såden en fra hver af drenge i julegave, en fra Anton i afskedsgave og der ligger på lager til jul igen samt Arthurs afskedsgave:0)

Sikke en fin ide det var klart værd at overveje, men det er rigtig svært lige at ramme noget som falder i deres smag.

tak for svar

Anmeld

11. april 2013

Valle81

Mette. skriver:

Sikke en fin ide det var klart værd at overveje, men det er rigtig svært lige at ramme noget som falder i deres smag.

tak for svar

Ja meget svært, og samtidig vil man også gerne give noget brugbart, som også holder længe og ikke bare bliver spist eller gemt væk:0)

Her står lysestagerne i vinduet, og de er tændt hver morgen, når vi kommer. Det er hyggeligt:0)

Anmeld

11. april 2013

morNov2010

Hvis du bor i nærheden af et glaspusteri, kunne det måske være en idé at gå derned og finde noget helt unikt. Det gjorde vi til vores dagplejemor, og det blev hun simpelthen så glad for. Vi fandt sådan et "glasæg", som kan stå på hylden, hvor der var smeltet et hjerte ind i.

Anmeld

11. april 2013

Mette.

morNov2010 skriver:

Hvis du bor i nærheden af et glaspusteri, kunne det måske være en idé at gå derned og finde noget helt unikt. Det gjorde vi til vores dagplejemor, og det blev hun simpelthen så glad for. Vi fandt sådan et "glasæg", som kan stå på hylden, hvor der var smeltet et hjerte ind i.

Sikke en god ide. tusind tak for det fine forslag.

Vi bor i Aarhus, så mon ikke det er muligt at finde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.