Smartkids

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
3 svar
1 synes godt om
10. april 2013

Anonym trådstarter

Har lige et spørgsmål, jeg håber i kan hjælpe mig med.
På smartkids hjemmeside, når man har fundet et stykke tøj står der fx 'for 33 kr pr måned'
Er det hvis man ønsker afbetaling?? Kan jeg nemlig ikke finde noget om ser inde, og ønsker at købe på afbetaling eller hvad det nu hedder :-)'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2013

Lene Unik

Anonym skriver:

På smartkids hjemmeside, når man har fundet et stykke tøj står der fx 'for 33 kr pr måned'
Er det hvis man ønsker afbetaling?? Kan jeg nemlig ikke finde noget om ser inde, og ønsker at købe på afbetaling eller hvad det nu hedder :-)'

Det vil jeg næsten tro. Det er i hvert tilfælde muligt ikke at betale med det samme og få en faktura med leveringen (via firmaet Klarna), om det er den her løsning hvor man så kan vælge at betale lidt hver måned - det kan være en mulighed.

Anmeld

11. april 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja det er afbetaling .. 

Ved godt det ikke er det du vil høre .. 

Men , jeg ville fraråde dig at gøre det .. 

Det er såå uoverskueligt , og man får fakturaen via mail , og den kan hurtigt bli væk i alle andre mails .. 

Jeg gør det ikke mere i hvert  fald .. 

Anmeld

11. april 2013

FogL

Jeg ville heller ikke gøre det. Men ja, det er afbetaling.

Ellers skal du i hvert flad sørge for, at have en specifik mail til regninger og vigtige ting, og en til "ligegyldige" (facebook, spillesider, baby, venner og familie)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.