Mors lille dreng....... :')

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Haha, jamen jeg kan da i hvert fald give dig nogle af dem jeg synes der er bedst lige nu

Fedt! De er vildt gode alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Muhmi

Martsbaby skriver:

Sødt skrevet!

Og hvor er billede 3 bare awesome!!

Taaak  

Anmeld

10. april 2013

Nettemor

Muhmi skriver:

Ja hvem er hvem? hehehehe

Nu har jeg jo set billedet af Silas før Og det er taget udendørs i bare en body, og det har Rune nok ikke oplevet endnu

Så jeg gætter på at første billede er Silas og andet billede er Rune ?

Anmeld

10. april 2013

Nettemor

Muhmi skriver:

Haha, jamen jeg kan da i hvert fald give dig nogle af dem jeg synes der er bedst lige nu

Årh hvor bliver Silas bare STOR. Mon ikke vi snart skal drikke en kop cola sammen igen ?

Anmeld

10. april 2013

Muhmi

Nettemor skriver:

Årh hvor bliver Silas bare STOR. Mon ikke vi snart skal drikke en kop cola sammen igen ?

JOOOOO!!!  Det ville jeg i hvert fald gerne!!

Og ja det er helt vildt, han bliver 2 år i morgen!!!! 

HVOR blev tiden lige af? 

Anmeld

10. april 2013

Muhmi

Nettemor skriver:

Nu har jeg jo set billedet af Silas før Og det er taget udendørs i bare en body, og det har Rune nok ikke oplevet endnu

Så jeg gætter på at første billede er Silas og andet billede er Rune ?

Haha!! Ja

Vidste godt du ville genkende hihi, men de ligner hinande SÅ meget synes jeg, det er SÅ vildt!  Vi laver smukke børn synes jeg 

Anmeld

10. april 2013

Nettemor

Muhmi skriver:

JOOOOO!!!  Det ville jeg i hvert fald gerne!!

Og ja det er helt vildt, han bliver 2 år i morgen!!!! 

HVOR blev tiden lige af? 

Nej nej nej nej NEJ.. Ikke 2 år allerede?!!?!?!?!? Hvad er der lige sket der. Inden længe skal de jo konfirmeres og alt det der.

Jamen vi må lige finde en dag

Anmeld

10. april 2013

Nettemor

Muhmi skriver:

Haha!! Ja

Vidste godt du ville genkende hihi, men de ligner hinande SÅ meget synes jeg, det er SÅ vildt!  Vi laver smukke børn synes jeg 

Hihi. Ja det er godt nok helt vildt. Tror godt I kan komme ud for senere, når størrelses forskellen ikke er så stor, at folk tror de er tvillinger.

Ja de er SKØNNE

Anmeld

10. april 2013

Muhmi

Nettemor skriver:

Nej nej nej nej NEJ.. Ikke 2 år allerede?!!?!?!?!? Hvad er der lige sket der. Inden længe skal de jo konfirmeres og alt det der.

Jamen vi må lige finde en dag

Jo det er famer rigtigt, det er så vildt at tænke på, men også bare SUPER dejligt Ja præcis, inden man får set sig om går de i skole og alt muligt hehe

Du siger bare til, jeg er jo på barsel, så mig og Rune render bare rundt og hygger os herhjemme

Anmeld

10. april 2013

Muhmi

Nettemor skriver:

Hihi. Ja det er godt nok helt vildt. Tror godt I kan komme ud for senere, når størrelses forskellen ikke er så stor, at folk tror de er tvillinger.

Ja de er SKØNNE

Ja det har jeg også tænkt på.. Det tror jeg, medmindre Rune han får mørkt hår, som det faktisk virker lidt som

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.