Ja så fik vi HSU'en overstået i dag
Ville egentlig have taget et par Panodil hjemmefra, men glemte det i farten.. Også godt det samme, tvivler på at det havde gjort en forskel..
Nå men, vi kommer så ind til og snakker lidt om hvad der skal ske. Spørger så om det kommer til at gøre ondt, og det siger de at det ikke gør.. Højst lidt menstration smerte-agtigt. Okay fint, så er det jo ikke slemt

Troede jeg,,,
Han siger så da jeg ligger der at det værste er at få det kateter op, da der skal sidde en 'prop' i min livmoderhals.
Han kan så ikke få den ind, og sygeplejesken står så og presser ned imens jeg selv trykker ned mod ham imens han prøver.
Skal hoste osv, men det hjælper ikke. ¨
Min livmoder rykker sig simpelthen tilbage så han ikke kan få den op.. Han bliver så nød til at tage en tang og holde min livmoder tilbage så den ikke rykker sig..
Og HOLD NU KÆFT hvor gjorde det ondt!!! Klemte livet ud af sygeplejeskens hånd og hun gav mig en klud på panden fordi jeg begyndte at kampsvede.. Endelig kom den op, og smerten forsvandt da han fjernede tangen.. Puha...
Nå jeg lå lige og fik pusten igen og så begyndte han at scanne imens sygeplejesken sprøjtede kontrast væske ind.
Der var fint gennemgang i højre side og det var så dejligt

Blev SÅ glad
Så var det venstre sides tur.. Men den kunne han ikke finde?? Han scannede LÆNGE og endelig fandt han den og der var også fint gennemgang

Grunden til at det hele var noget juks var at jeg har en MEGET foroverbøjet livmoder sagde han.. Men ikke noget af betydning, udover det her altså
Så en AVS oplevelse, men det hele værd

Nu skal jeg så ringe og melde mig til behandling næste gang jeg får min mens

Så det bliver SÅ spændende