HSU overstået idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
8 svar
2 synes godt om
10. april 2013

o1Mutte

Ja så fik vi HSU'en overstået i dag
Ville egentlig have taget et par Panodil hjemmefra, men glemte det i farten.. Også godt det samme, tvivler på at det havde gjort en forskel..

Nå men, vi kommer så ind til og snakker lidt om hvad der skal ske. Spørger så om det kommer til at gøre ondt, og det siger de at det ikke gør.. Højst lidt menstration smerte-agtigt. Okay fint, så er det jo ikke slemt Troede jeg,,,
Han siger så da jeg ligger der at det værste er at få det kateter op, da der skal sidde en 'prop' i min livmoderhals.
Han kan så ikke få den ind, og sygeplejesken står så og presser ned imens jeg selv trykker ned mod ham imens han prøver.
Skal hoste osv, men det hjælper ikke. ¨
Min livmoder rykker sig simpelthen tilbage så han ikke kan få den op.. Han bliver så nød til at tage en tang og holde min livmoder tilbage så den ikke rykker sig..
Og HOLD NU KÆFT hvor gjorde det ondt!!! Klemte livet ud af sygeplejeskens hånd og hun gav mig en klud på panden fordi jeg begyndte at kampsvede.. Endelig kom den op, og smerten forsvandt da han fjernede tangen.. Puha...
Nå jeg lå lige og fik pusten igen og så begyndte han at scanne imens sygeplejesken sprøjtede kontrast væske ind.
Der var fint gennemgang i højre side og det var så dejligt Blev SÅ glad
Så var det venstre sides tur.. Men den kunne han ikke finde?? Han scannede LÆNGE og endelig fandt han den og der var også fint gennemgang Grunden til at det hele var noget juks var at jeg har en MEGET foroverbøjet livmoder sagde han.. Men ikke noget af betydning, udover det her altså

Så en AVS oplevelse, men det hele værd Nu skal jeg så ringe og melde mig til behandling næste gang jeg får min mens Så det bliver SÅ spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

ønskebørn74

Ville egentlig have taget et par Panodil hjemmefra, men glemte det i farten.. Også godt det samme, tvivler på at det havde gjort en forskel..

Nå men, vi kommer så ind til og snakker lidt om hvad der skal ske. Spørger så om det kommer til at gøre ondt, og det siger de at det ikke gør.. Højst lidt menstration smerte-agtigt. Okay fint, så er det jo ikke slemt Troede jeg,,,
Han siger så da jeg ligger der at det værste er at få det kateter op, da der skal sidde en 'prop' i min livmoderhals.
Han kan så ikke få den ind, og sygeplejesken står så og presser ned imens jeg selv trykker ned mod ham imens han prøver.
Min livmoder rykker sig simpelthen tilbage så han ikke kan få den op.. Han bliver så nød til at tage en tang og holde min livmoder tilbage så den ikke rykker sig..
Og HOLD NU KÆFT hvor gjorde det ondt!!! Klemte livet ud af sygeplejeskens hånd og hun gav mig en klud på panden fordi jeg begyndte at kampsvede.. Endelig kom den op, og smerten forsvandt da han fjernede tangen.. Puha...
Nå jeg lå lige og fik pusten igen og så begyndte han at scanne imens sygeplejesken sprøjtede kontrast væske ind.
Så var det venstre sides tur.. Men den kunne han ikke finde?? Han scannede LÆNGE og endelig fandt han den og der var også fint gennemgang Grunden til at det hele var noget juks var at jeg har en MEGET foroverbøjet livmoder sagde han.. Men ikke noget af betydning, udover det her altså

Så en AVS oplevelse, men det hele værd Nu skal jeg så ringe og melde mig til behandling næste gang jeg får min mens Så det bliver SÅ spændende

Puha hader den tang.. Det hjælper at have tis i blæren..

men dejligt at alt er ok..

Anmeld

10. april 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Av for dælen.. Min gyn. Brugte os den skide tang da hun skulle tjekke om der var rister på livmoderhalsen i forbindelse med en mindre blødning i graviditeten.. Jeg tror den gjorde mere skade end gavn..

Anmeld

10. april 2013

BigHope13

Super dejligt der er gennemgang, trods du skulle gennem en del smerter.
Så begynder der foreneligt at ske noget og før du ved af det står du i de ulidelige 14dages ventetid til testdag.
Kan ikke lige huske men skal i igang med iui eller skal i direkte til reagensglas.(kan ikke lige huske forkortelse)

Anmeld

10. april 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

Puha hader den tang.. Det hjælper at have tis i blæren..

men dejligt at alt er ok..

Hehe tak for rådet.. Jeg havde tisset af inden, for sidst jeg var deroppe og blive scannet havde jeg ikke tisset, og der morede manden sig med at prikke på min blære Det så også sjovt ud må jeg sige

Ja det er faktisk skønt at vide at alt er som det skal være.. Men det er nu lidt underligt at baby ikke er kommet af sig selv så..

Anmeld

10. april 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

Av for dælen.. Min gyn. Brugte os den skide tang da hun skulle tjekke om der var rister på livmoderhalsen i forbindelse med en mindre blødning i graviditeten.. Jeg tror den gjorde mere skade end gavn..

Puha Jeg begyndte at bløde en del, fordi han rodede så meget rundt.. Det var bare IKKE særligt sjovt :/

Anmeld

10. april 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Super dejligt der er gennemgang, trods du skulle gennem en del smerter.
Så begynder der foreneligt at ske noget og før du ved af det står du i de ulidelige 14dages ventetid til testdag.
Kan ikke lige huske men skal i igang med iui eller skal i direkte til reagensglas.(kan ikke lige huske forkortelse)

Vi skal insemineres

Men ja det er super dejligt at der er hul igennem
Puha tror også det bliver hårdt i de 14 dage..

Anmeld

10. april 2013

tarkoflen

Dejligt det er overstået og at der var fint gennemløb! Så skal l bare i gang

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

10. april 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Dejligt det er overstået og at der var fint gennemløb! Så skal l bare i gang

Rigtig meget held og lykke

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.