vægt + højde 3 år gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Momster89

Noah var 105 cm og 16,2 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Laulund87

Sara. skriver:

Ja det er jo det det er
Det gør det også ved Nor, så det er rart...

Men jeg kan godt se hun er noget mindre end andre 3 årige Det går mig en smule på en gang imellem, men hun har også været igennem så det er ikke så mærkeligt.. Hun spiser sundt og varieret så der er jo ikke mere at gøre

Vores børn er jo perfekte som de er

Anmeld

10. april 2013

Sara.

H+S Skjolgborg. skriver:

Min Tobias var i dec til 3 års tjek og veje 16.9 og var 95.6 cm= overgemsnitte som man siger.

Henriette

Det er også lidt over min dreng

De vokser så hurtigt

Anmeld

10. april 2013

Lady Marion <3

Sara. skriver:

Min datter er ikke tyk, men er bygget lidt kompakt... Lillebror er så modsat og slank.

Gud ja, troede egentlig at jeg havde skrevet det i det første indlæg. Nor er 93 cm og 13 kg

Er hun ligeså høj som min dreng og ligeså tung ??    Din dreng har vist en helt normal vægt til alderen

Anmeld

10. april 2013

Sara.

Solveig89 skriver:

Noah var 105 cm og 16,2 kg

Tak for dit svar

lyder som en fin højde og vægt

Anmeld

10. april 2013

Sara.

Lady Marion <3 skriver:

Er hun ligeså høj som min dreng og ligeså tung ??    Din dreng har vist en helt normal vægt til alderen

114 og 22,5 så det er meget ens

Ja det tror jeg også han er ved at være

Anmeld

10. april 2013

Sara.

Men jeg kan godt se hun er noget mindre end andre 3 årige Det går mig en smule på en gang imellem, men hun har også været igennem så det er ikke så mærkeligt.. Hun spiser sundt og varieret så der er jo ikke mere at gøre

Vores børn er jo perfekte som de er

Lige præcis

Siger også altid til mig selv at det er dumt at smmenæigne, fordi de er perfekte lige som de er!! <3
Men nogen gange er det bare svært at lade være..

Nor har altid været slank, men spist godt og sådan. Bare slank af natur. Men han er ved at indhente det nu...

Han er 13 kg og 93 cm.

Har godt læst nogen af dine tråde om Maria, så det er jo helt forståeligt.... Hun virker som en dejlig pige ud fra dine beskrivelser

Anmeld

10. april 2013

MortilElias2010

Sara. skriver:

Vægt + højde 3 år gammel

Hvor store var/er jeres børn?

Min dreng har altid været rigtig slank, og er det stadig. Menblev alligevel positivt overrasket over hvor meget han vejede til 3 års undersøgelsen d.8 april. Han blev 3 d.7 april.

Er spændt på om han efterhånden er som gennemsnittet

Erh højden er omkring 92-98 og hans vægt er omkring de 13.3 kg. Han har fulgt sin egen kurve altid. Elias blev 3 D. 13. januar. mig og hans far var også små og spinkle som små og teenagere. Er det endnu men ligger heldigvis endelig på de solide 50kg (kan ikke tage på, bortset fra under graviditeten) 

Anmeld

10. april 2013

Sara.

MortilElias2010 skriver:

Erh højden er omkring 92-98 og hans vægt er omkring de 13.3 kg. Han har fulgt sin egen kurve altid. Elias blev 3 D. 13. januar. mig og hans far var også små og spinkle som små og teenagere. Er det endnu men ligger heldigvis endelig på de solide 50kg (kan ikke tage på, bortset fra under graviditeten) 

Det er næsten som min dreng. Han er 13 kg og 93 cm.

Hans far er 170 og 66 kg... Jeg er 168 men vejer alt for meget så hvis du mangler et par kg eller 5 MP du få nogen gratis herfra

Anmeld

10. april 2013

MortilElias2010

Sara. skriver:

Det er næsten som min dreng. Han er 13 kg og 93 cm.

Hans far er 170 og 66 kg... Jeg er 168 men vejer alt for meget så hvis du mangler et par kg eller 5 MP du få nogen gratis herfra

Kvinder er bare smukkest med kurver, så sæt du endelig pris på dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.