Øøøøøøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2013

nathja

Er faktisk ret træt af det hele for tiden.. i september begyndte jeg at få ondt i maven primært i den ene side, går til lægen som ikke rigtig gør noget, render rundt med smerter hver dag.. for 2 måneder siden får jeg rigtig ondt igen, jeg går til lægen der tager nogle blodprøver, hun konstaterer at mit infektionstal er for højt. Kalder mig til nye prøver ugen efter, stadig for højt, ugen efter igen blodprøverne stadig for høje og jeg bliver sendt videre til yderlige undersøgelser. Bliver undersøgt og man bliver enige om at jeg skal lave nogen bæprøver der skal sendes til dyrkning.

I halvanden måned render jeg til undersøgelser og tjek for diverse og en helvedes masse blodprøver. For cirka 14 dage siden bliver jeg ringet op af lægen der siger at nu vil de sætte mig på medicin.. yay tænker jeg til jeg kommer ned på apoteket... Fuck hvor er binyrebarkomon DYRT.

ringer til sygehuset for at høre hvad det egentlig er til da lægen intet sagde ud over at hun havde skrevet medicin ud og det lå på serveren. Får den rareste sygeplejerske i røret der fortæller mig at alt i mine prøver peger på morbus crohn... Fuck fuck fuck..

Skulle lige have luft..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Sara.

nathja skriver:

Er faktisk ret træt af det hele for tiden.. i september begyndte jeg at få ondt i maven primært i den ene side, går til lægen som ikke rigtig gør noget, render rundt med smerter hver dag.. for 2 måneder siden får jeg rigtig ondt igen, jeg går til lægen der tager nogle blodprøver, hun konstaterer at mit infektionstal er for højt. Kalder mig til nye prøver ugen efter, stadig for højt, ugen efter igen blodprøverne stadig for høje og jeg bliver sendt videre til yderlige undersøgelser. Bliver undersøgt og man bliver enige om at jeg skal lave nogen bæprøver der skal sendes til dyrkning.

I halvanden måned render jeg til undersøgelser og tjek for diverse og en helvedes masse blodprøver. For cirka 14 dage siden bliver jeg ringet op af lægen der siger at nu vil de sætte mig på medicin.. yay tænker jeg til jeg kommer ned på apoteket... Fuck hvor er binyrebarkomon DYRT.

ringer til sygehuset for at høre hvad det egentlig er til da lægen intet sagde ud over at hun havde skrevet medicin ud og det lå på serveren. Får den rareste sygeplejerske i røret der fortæller mig at alt i mine prøver peger på morbus crohn... Fuck fuck fuck..

Skulle lige have luft..

Puha det kan jeg da godt forstå...
det lyder som noget af en omgang.
Blev luge nødt til at Google morbus crohn.. Synes godt nok det er dårligt at du ikke har fået info om det. Øv.
Mange kram herfra

Anmeld

10. april 2013

Bebsen

Jeg har haft det som det som dig for ca 6 år siden, i ca 1- 1,5 år. 

Læger osv var også overbevist om at det var Crohns, men da jeg fik foretaget en koloskopi var der intet at se 

Jeg var os igennem at skulle sende lort med posten , blive undersøgt på og i alle ledder og kanter. Hos mig var det eneste unormale mit alt for høje infektionstal.

Det positive er at det stoppede igen! 

og det håber jeg osse det gør for dig 

Anmeld

10. april 2013

nathja

Bebsen skriver:

jjwjegkkakansslslusluosluooJeg har haft det som det som dig for ca 6 år siden, i ca 1- 1,5 år. 

Læger osv var også overbevist om at det var Crohns, men da jeg fik foretaget en koloskopi var der intet at se 

Jeg var os igennem at skulle sende lort med posten , blive undersøgt på og i alle ledder og kanter. Hos mig var det eneste unormale mit alt for høje infektionstal.

Det positive er at det stoppede igen! 

og det håber jeg osse det gør for dig 

Håber også jeg kan slippe efter næste tjek men tror det desværre ikke, har fået det bedre efter medicinen er kommet på, men ved at de fandt forandringer og unormale tilstande ved koloskopien og fr-scanningen viste betændelse i udgangen af tyndtarmen..

Åh savner godt nok ikke de bæprøver, total skummelt at skulle og pisse besværligt, ikke kun at lave dem men også skjule det for ungerne så de ikke ville blive påvirket...

Anmeld

10. april 2013

nathja

Sara. skriver:

Puha det kan jeg da godt forstå...
det lyder som noget af en omgang.
Blev luge nødt til at Google morbus crohn.. Synes godt nok det er dårligt at du ikke har fået info om det. Øv.
Mange kram herfra

Har kun de oplysninger jeg har kunne Google mig til, men hvis det er det jeg har vil jeg blive indkaldt til infomøde...
Ih ja tak da, lidt sent måske, men bedre sent end aldrig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.