Frk-S skriver:
Hej piger..
Nu starter min datter snart i dagpleje, så der skal struktur ind i hverdagen, mit spørgsmål er,
hvordan ser en hverdagsmorgen ud hos jer? Hvad tid står i op, hvad gør i så osv? :-)
Vi har det nok lidt luksus herhjemme, da jeg er hjemme, så Rose afleveres først mellem 8.30-09.00 i VS.
Men normal morgen så vågner Rose omkring kl. 7. Så putter vi lidt i dobbeltsengen, og kvart over 7 smider jeg hendes havregrød i mikroovnen, og imens den står og kører, tager jeg hende ind på puslebordet og giver hende ren ble og dagens tøj på + børster hendes hår.
Derefter spiser vi morgenmad, der er klokken typisk 7.30. Det tager et kvarters tid.
Derefter får hun gerne lov at se lidt morgentegnefilm, fx Postmand Per, så jeg selv har tid til at gøre mig klar. Kl. 8.05 får hun børstet tænder, og 8.15 tager vi begge overtøj på og går ned til klapvognen, som L har løftet ned tidligere på morgenen når han tager afsted på job. Kl. 8.26 kører bussen til VS

Det er mig der gør det hele, fordi L møder meget tidligt. Til gengæld laver han så altid hendes madpakke
Anmeld