"Udeblivende Orgasme !!"
Hej gitte. Min kæreste og jeg har været sammen i nu 5 år. Og vores sexliv fungere rigtig godt, men men men. Jeg kan ikke komme når vi er sammen, og det er ALDRIG sket. Jeg kan kun selv. Vi har prøvet hvor jeg er kommet inden, og så have sex. Min kæreste har prøvet oralsex indtil han simpelthen ikke kunne mere. Vi har prøvet med sexlegetøj osv. Synes selv at vi har prøvet alt. Har du nogle ideer? Synes nemlig at det ligger lidt låg på sexlysten fra min side, da jeg jo ikke når klimax. :/ håber virkelig at du kan hjælpe.
Paprikas svar
Hej
Min første tanke er at det handler om du skal overgive dit hjerte helt til din partner og slippe kontrollen. Det kan være meget svært at gøre i seksualiteten, da det er meget sårbart og skrøbeligt, med det mener jeg at kvinders underlig er deres livskraft. Vejen til kvindes underlig er gennem hendes hjerte hvor det er omvendt med mænd vejen til hans hjerte er gennem hans penis.
I skal begge slippe tanken om at du skal få den orgasme når i er sammen, alene det i nu har meget fokus på det, kan være med til at det bliver umuligt at det sker. Leg uden mål !! Altid!!
Gaven/målet ved sex er ikke orgasme eller udløsning, men vejen der hen, er gaven/målet.
Vis ham hvordan du onaner, guide ham til at blive lige så dygtig som du er til at tilfredsstille dig selv. Så han kender teknikken der virker for dig, når han er lige så god som dig til det, lad ham udforske det helt, så han bliver bedre og bedre til det. Små skridt. Ingen stress.
Lille øvelse: Sæt jer over for hinanden, hav øjenkontakt, ventre øje med ventre øje. Se intens og indeligt på hinanden. Mærk kærligheden der er mellem jer. Læg dig ved ham og lad ham nu holde en hånd på dit hjerte og en oven på dit kvindekøn, uden at trænge op i dig med sine fingre. Men bare hånden fladt på. Stadig holder i øjenkontakt. Træk vejret dybt og roligt og brug dette som en fælles meditation. Når der er gået noget tid alt fra 15 min - 1 time. Så kan han kæle roligt for din krop, stadig ingen kontakt direkt med dit kvindekøn, lad din krop guide ham i hvad der følels dejligt og hvad du har brug for. Når din krop og kvindekøn er klar vil han ikke være i tvivl. Da kan han forkæle dig roligt stille og meget kærligt. Så lur mig om ikke det vil trylle en varm dejlig lang liderlig orgasme frem i din krop.
Kærligst
Paprika Noel
Paprika er uddannet sexolog og parterapeut , og hun tilbyder professionel og faglig parterapi samt sexologisk rådgivning.
Se Paprikas hjemmeside på: http://www.paprika-noel.dk
Anmeld