Muligvis positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
29 svar
5 synes godt om
10. april 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg har været i ivf og skal have taget bp på fredag, men kunne ikke dy mig og tog en test for en time siden og den var bragende positiv tror i den er der eller er det falsk positiv? Håber på svar))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg har været i ivf og skal have taget bp på fredag, men kunne ikke dy mig og tog en test for en time siden og den var bragende positiv tror i den er der eller er det falsk positiv? Håber på svar))

Lig et billede ind... 

Anmeld

10. april 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej piger. 

Ved ikke om der er andre "regler" for behandlingsforsøg, men det lyder da som om den er der

Håber den forbliver positiv

Anmeld

10. april 2013

BigHope13

Jubii hvor skønt, lig et billede ind så kan vi være med på en bedømmer Hehe

Anmeld

10. april 2013

Christina74

Har ikke så meget forstand på alle de muligheder der er for at hjælpe folk med at få babyer. Men der er et eller andet med noget medicin der kan påvirke en g test i 2 uger efter behandling. 

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Hvordan gør jeg det fra mobilen?

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Lig et billede ind... 

Anmeld

10. april 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ved det ikke.. Tror det skal. Være fra pc.. Min kan i. Hvert fald ikke..

Anmeld

10. april 2013

Anonym trådstarter

Øv bøv min kan heller ikke men den kan ikke være mere positiv;0) så håber bare at den sprøjte er ude

Anmeld

10. april 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Øv bøv min kan heller ikke men den kan ikke være mere positiv;0) så håber bare at den sprøjte er ude

Jeg ville godt turde tro på det, når den er så positiv som du siger

Men jo det er noget med at ÆL-sprøjten kan gå ind og påvirke testen i en hvis periode, men hvis du googler det, er der MEGET delte meninger om hvor mange dage efter ÆL-sprøjten det kan påvirke graviditetstesten.

Jeg selv testede rimelig (hverken svag eller bragende) positiv på selve testdag, og jeg var fint gravid- men var desværre bare en graviditet udenfor livmoderen

Forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.