Hvor er tiden dog ulidelig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
4 synes godt om
10. april 2013

ønskebørn74

Suk.. Synes jeg har ruget i en evighed... 

Der er satme længe til d. 23/4... Droppelt suk..

Og at ligge her gør det sgu ikke bedre... 

Hvert niv og jag analyseres...  Fuck jeg er skruk... 

Havde lige brug for at lukke lidt lort ud... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

BigHope13

Åh hvor jeg føler med dig, det er ulidelig at gå og vente.
Ja slå hovedet fra og tænk på noget andet, det er bare ikke så passe nemt når man er så skruk og da slet ikke når i har kæmpet så meget.
Men er sikker på det positivt resultat når det nu er den 23 der skal tages prøve for der skal vi til nf så vi kan tælle ned sammen

nu spørger jeg lige da jeg jo ved du har været gravid før og desværre mistet, kan man gøre noget eller give noget sådan at embryoet har bedre chance for at sætte sig godt fast og blive derinde.
Bare nysgerrighed.
Kæmpe kram og krydsede arme, ben, tær og fingre herfra

Anmeld

10. april 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Åh hvor jeg føler med dig, det er ulidelig at gå og vente.
Ja slå hovedet fra og tænk på noget andet, det er bare ikke så passe nemt når man er så skruk og da slet ikke når i har kæmpet så meget.
Men er sikker på det positivt resultat når det nu er den 23 der skal tages prøve for der skal vi til nf så vi kan tælle ned sammen

nu spørger jeg lige da jeg jo ved du har været gravid før og desværre mistet, kan man gøre noget eller give noget sådan at embryoet har bedre chance for at sætte sig godt fast og blive derinde.
Bare nysgerrighed.
Kæmpe kram og krydsede arme, ben, tær og fingre herfra

Det kan man og det får jeg..

lutinus som er progesteron. Det får alle.. Men jeg skal tage det længe..

Og jeg får derudover estrofem og gonaptyl.. Så jo jo.. Jeg er bombet med hormoner... 

Anmeld

10. april 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Det kan man og det får jeg..

lutinus som er progesteron. Det får alle.. Men jeg skal tage det længe..

Og jeg får derudover estrofem og gonaptyl.. Så jo jo.. Jeg er bombet med hormoner... 

Super, det her du ikke fået de andre gange eller?? Lyder ihvertfald som om der bliver taget godt hånd om din fortid med graviditeter. Åh hvor er jeg spændt på jeres vegne.

Anmeld

10. april 2013

La´chrissen

Kæmpe til dig, det er så hårdt med den vente tid. Hvor man analysere alle kroppens mindste niv og jag. Men det skal nok gå godt. Og hvor er det dejligt du har ekstra æg til et helt fodboldhold så i kan få en ordentlig Børne flok

Anmeld

10. april 2013

Putomanen

Øv, hvor jeg ikke misunder dig
Den ventetid er virkelig den værested af fem alle, og dagene snegler sig afsted.

Jeg håber, at du kan få tankerne lidt væk, så dagene går lidt hurtigere. Og så krydser jeg alt jeg overhovedet kan for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.