For små 2 år siden afgjorde landsretten at vi stadig skulle have fælles forældremyndighed.
Nu her har jeg så via kommunen prøvet at få biofar til at underskrive et nyt pas til min datter, så vi kan komme ud at rejse. Det har taget en måneds tid at opstøve ham, da vi INGEN kontakt har til ham og ALDRIG har haft det. I dag ringer kommunen så og fortæller mig at han ikke vil samtykke, endda uden en begrundelse på hvorfor. Vidste det jo godt men havde da håbet at han ville.
Ringer fluks til statsforvaltningen for at høre hvad jeg så skal. Damen i info siger at det kan hun ikke svare på men hun mente jeg skulle prøve at søge den fulde forældremyndighed igen da det ville give problemer i årene fremover og så ville hun få en jurist til at ringe tilbage til mig. Det gør hun så og fortæller mig at her og nu skal jeg gå til politidirektøren, for så må han afgøre om jeg må eller ikke må få lavet pas til hende. Hun siger så også at der er grobund for at jeg kan søge igen. Nu skal jeg så have formuleret en begrundelse for hvorfor jeg mener at den fælles skal ophæves og jeg skal have den alene. Bla. er han jo ikke samarbejdsvillig. Han betaler ikke til hendes underhold, som jo er det nye jeg kan bringe ind i sagen. Han ser hende stadig ikke og nu er hun 3 år og 8 mdr. ca, så selvom det kommer til at tage tid igen, igen, håber jeg det lykkes denne gang.
Anmeld