I morgen er det tilbage til den virkelige verden igen..aarh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
7 svar
2 synes godt om
10. april 2013

Muffinmus

Kors man min barsel er fløjet væk, synes lige der var 6 mdr til og nu er det i morgen jeg igen skal trække i min, alt for stramme, uniform igen...suk.
Har virkeligt nydt at have god tid om morgenen, hente tidligt og have tid til de daglige sysler.
Fra nu af er det hektiske morgener, men tre børn der skal være ude af døren og afleveres k 6.30 og så på arbejde, have fri 15.30 og nå at hente dem 16.15, være hjemme 16.30. Ingen tid til indkøb, al rengøring osv skal foretages om aftenen, og puha, alt det vasketøj...suk.
Nå, men der er ingen vej uden om kaoset desværre, så man skal vel vænne sig til det til man skal pensioneres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Lise

Øv hva'!  Man kan jo desværre ikke rende rundt derhjemme på barsel resten af livet, selvom det er meget konfortabelt. Ellers må i bare ha' nummer fire, Maria 

Det skal nu nok gå - men hey, tænkte lige, hvor er din mand henne i puslespillet? Arbejder han mens du bringer, henter, handler, gør rent og laver mad? 

Anmeld

10. april 2013

Muffinmus

Ha, han har sagt Det er slut nu...
Og nej, han r såmænd med, men han vil så hellere slå græs, lave fyr osv end alt det i huset og han gider ikke lave mad..og er heller ikke synderligt god til det, jo pandekager, forloren hare og æggekage

XVI kører sammen, så vi høringer og henter sammen, dvs der ikke r tid til at den ene f.eks handlmening i mens, ellers kan vi ikke nå at hente og bringe.

Anmeld

10. april 2013

Carina:-)

MariaE skriver:

Ha, han har sagt Det er slut nu...
Og nej, han r såmænd med, men han vil så hellere slå græs, lave fyr osv end alt det i huset og han gider ikke lave mad..og er heller ikke synderligt god til det, jo pandekager, forloren hare og æggekage

XVI kører sammen, så vi høringer og henter sammen, dvs der ikke r tid til at den ene f.eks handlmening i mens, ellers kan vi ikke nå at hente og bringe.

Rengøringshjælp!

Og så har mange butikker -f.eks Bilka og Netto åbent til 22.

Handler når børnene er puttet ,og der er nærmest ingen mennesker efter kl 21 så det kan anbefales 

Anmeld

10. april 2013

Muffinmus

Carina:-) skriver:

omiogså

Rengøringshjælp!

Og så har mange butikker -f.eks Bilka og Netto åbent til 22.

Handler når børnene er puttet ,og der er nærmest ingen mennesker efter kl 21 så det kan anbefales 

Det er også en fin plan...men hvornår skal der være tid til at jeg så kan slappe af og lade op???
Ungerne er færdige med at blive puttet kl 19.38 ca. Så kan jeg nok være inde i byen kl 20 og handle god og være hjemme igen kl 21. Så går jeg som regel i seng kl 21.30 eller 22.
Orker ikke storindkøb, vi har altid købt ind til max to dage af gangen da ingen af os kan lide madplaner:-D
Men ja, man får det jo bare til at fungere. Ingen andre muligheder:-)

Anmeld

11. april 2013

Loa

MariaE skriver:

Det er også en fin plan...men hvornår skal der være tid til at jeg så kan slappe af og lade op???
Ungerne er færdige med at blive puttet kl 19.38 ca. Så kan jeg nok være inde i byen kl 20 og handle god og være hjemme igen kl 21. Så går jeg som regel i seng kl 21.30 eller 22.
Orker ikke storindkøb, vi har altid købt ind til max to dage af gangen da ingen af os kan lide madplaner:-D
Men ja, man får det jo bare til at fungere. Ingen andre muligheder:-)

Man må jo prioritere.. Hvis man vil have tid til at slappe af og lade op (forståeligt nok) så må en af jer jo handle en én gang om ugen, evt. skiftes så i handler to gange om ugen, en hver. Og så er der resten af aftnerne til at slappe af i...

Men nej det er ikke meget tid til overs når alt skal nåes.....

Anmeld

11. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Suk ja jeg frygter også den dag, jeg ska starte! 

Håber at du får en rigtig god opstart! Vh stine

Anmeld

11. april 2013

Moma

Håber du har haft en dejlig første dag på arbejdet.

Planlægning  - bl.a. madplaner, storindkøb, planlægning af hver vores sport - det er drønkedeligt, men det er det, der giver mest slap-af-tid i den sidste ende. 

Planlægning er simpelthen nøgleordet til mere fritid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.