Syg baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
13 svar
1 synes godt om
10. april 2013

FruK

Min lille pjevs er 3 måneder og møg-forkølet.

Næsen løber, hun hoster og er pjevset. Jeg drypper med saltvand, suger hende i næsen og hun sover med en pude under hovedenden af liften, så hovedet ligger lidt højere. Hun spiser (ammer) fint og tisser og når hun er vågen har vi fint kontakt med hende, men hun er selvfølgelig ked af det. Hun har haft lidt feber, ikke mere end 37,9 og har vist ikke noget nu. Lægen synes ikke der er grund til at se hende.

Jeg lægger hende til så tit hun har lyst - noget oftere end normalt.

Men kan jeg gøre andet end det jeg gør, for at hjælpe hende?

Vi skulle gerne på gourmet-hotelophold fra på fredag, så alle tips til at få hende på toppen er meget velkomne!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

morethanperfect

FruK skriver:

Næsen løber, hun hoster og er pjevset. Jeg drypper med saltvand, suger hende i næsen og hun sover med en pude under hovedenden af liften, så hovedet ligger lidt højere. Hun spiser (ammer) fint og tisser og når hun er vågen har vi fint kontakt med hende, men hun er selvfølgelig ked af det. Hun har haft lidt feber, ikke mere end 37,9 og har vist ikke noget nu. Lægen synes ikke der er grund til at se hende.

Vi skulle gerne på gourmet-hotelophold fra på fredag, så alle tips til at få hende på toppen er meget velkomne!!  

Her er Noel også snottet og hoster  
Vi gør det samme som dig .. Prøv og gi kamillete .. Det kan jo være det hjælper

God bedring med hende 

Anmeld

10. april 2013

FruK

morethanperfect skriver:

Her er Noel også snottet og hoster  
Vi gør det samme som dig .. Prøv og gi kamillete .. Det kan jo være det hjælper

God bedring med hende 

Må man det - og hvor meget? Hun kan sagtens tage flaske.

God bedring til jer også! 

Anmeld

10. april 2013

LMX

God bedring med trunten.. Det lyder som om du allerede gør alt det rigtige.

Anmeld

10. april 2013

LMX

FruK skriver:

Må man det - og hvor meget? Hun kan sagtens tage flaske.

God bedring til jer også! 

Kamillethe er super... Det må hun gerne få. Vi giver det ind imellem når hun har ondt i maven.

100ml + en lille teske sukker. Så drikker hun bare det hun vil...

Anmeld

10. april 2013

FruK

LMX skriver:

Kamillethe er super... Det må hun gerne få. Vi giver det ind imellem når hun har ondt i maven.

100ml + en lille teske sukker. Så drikker hun bare det hun vil...

Jeg fandt lige dette; 

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laes&kat=SYGDOM&id=19208

Vil prøve at give hende en lille tår ind i mellem.

Anmeld

10. april 2013

tweety2060

du gør stort set alt det du selv kan gøre for lille pigen bliver frisk til weekenden

Anmeld

10. april 2013

FruK

tweety2060 skriver:

du gør stort set alt det du selv kan gøre for lille pigen bliver frisk til weekenden

Tak 

Anmeld

10. april 2013

christina92

FruK skriver:

Tid! her er tiger endelig på vej på højkant efter knap 14 dage med tyndmave, snot, feber og elendig hoste

Håber snart lille pjevs er ovenpå igen

Anmeld

10. april 2013

Maja88

FruK skriver:

Hun må ikke få kamillethe.. der er sporer eller noget i som baby ikke må få..

Men jeg synes du gør det korrekt..  sørg for hun ikke får træk.. men heller ikke sveder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.