ville i søge læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
12 svar
1 synes godt om
10. april 2013

debbie19

Hejsa piger. jeg har aldrig haft en fast cyklus 

men nu har jeg gået med mens smerter i en måned og bliver værre og værre det føles som om underlivet er ved at springe det føles lidt som om det kramper også ind imellem. jeg har også fået noget større barm  jeg er ikke gravid så er lidt ude og vende om jeg skal til lægen for jeg kan ikke bevæge mig pga smerterne i underlivet niver også vildt meget i begge  æggestokke når jeg tisser har hele tiden troed det er min mens der er på vej og har også taget 2 kg på på 14 dage så min krop opføre sig meget mærkeligt har også en del hvidt udflåd

har i nogle ideer om hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja syntes du ska tage til lægen og blive tjekket! Vh stine

Anmeld

10. april 2013

B&J

det lyder som om der sker et eller andet der ikke skal ske op til lægen med dig og syntes du skal ringe og høre om du ikke kan få en akut tid

Anmeld

10. april 2013

LMX

Hvis du er helt overbevist om at du ikke er gravid så tænker jeg blærebetændelse, underlivsbetændelse eller cyster på æggestokkene.

God bedring

Anmeld

10. april 2013

debbie19

LMX skriver:

Hvis du er helt overbevist om at du ikke er gravid så tænker jeg blærebetændelse, underlivsbetændelse eller cyster på æggestokkene.

God bedring

tog en test i fredags og den var negativ og havde mens for halvandet mdr siden og ingen sex siden pga disse smerter så burde jo kunne se det på test nu. ja må heller ringe og høre  tak for svar 

Anmeld

10. april 2013

B&J

håber du fik ringet til lægen

Anmeld

11. april 2013

debbie19

B&J skriver:

håber du fik ringet til lægen

skal afsted her kl 10 tror jeg har været ude og tjekke om min mens er kommet de første 10 gange nu 

vil være virkelig flovt

Anmeld

11. april 2013

B&J

debbie19 skriver:

skal afsted her kl 10 tror jeg har været ude og tjekke om min mens er kommet de første 10 gange nu 

vil være virkelig flovt

da slet ikke når du har haft så mange smerter.... det skal jo ses på...

det ville være nemmer hvis det havde kløet eller svien der oppe så kunne det måske være noget men den måde ud har det på lyder ikke godt

Anmeld

11. april 2013

debbie19

B&J skriver:

da slet ikke når du har haft så mange smerter.... det skal jo ses på...

det ville være nemmer hvis det havde kløet eller svien der oppe så kunne det måske være noget men den måde ud har det på lyder ikke godt

krydser også finger for det ikke kræver medecin da vi ingen penge har  

Anmeld

11. april 2013

B&J

debbie19 skriver:

krydser også finger for det ikke kræver medecin da vi ingen penge har  

jaaa så er det skisme ikke nemt da, ej håber det bare er din krop der er lidt over spændt eller ja hvad den er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.