Så kan han sgu lære det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
5 svar
16 synes godt om
10. april 2013

Troldemommi

Jeg har tit sagt til Jeppe når vi er ude at køre og han sidder på førersædet at han skal sætte farten lidt ned, han siger så tit i sit forsvar at han bare følger trafikken og at vores bils speedometer ikke er viser helt præcis.

Men Men

igår kom der så lige en lille kuvert fra Horsens politi ind i postkassen, en fartbøde på 1000 kr.

Så kan han forhåbentligt lære det, han har kørt 82 hvor man må køre 70 og jeg har slet ikke ondt af ham, jeg har skældt ham ud, og jeg tror aldrig han får en igen, for så bliver jeg virkelig sur på ham.

han skammer sig og har undskyldt.

JEG SYNTES ELLERS EN BØDE I DENNE STØRRELSE ER FIN; VI SKAL SGU HAVCE RESPEKT FOR HINANDEN I TRAFIKKEN, DET KUNNE JO GÅ HELT GALT

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Hullabullabulla

Monica P skriver:

Jeg har tit sagt til Jeppe når vi er ude at køre og han sidder på førersædet at han skal sætte farten lidt ned, han siger så tit i sit forsvar at han bare følger trafikken og at vores bils speedometer ikke er viser helt præcis.

Men Men

igår kom der så lige en lille kuvert fra Horsens politi ind i postkassen, en fartbøde på 1000 kr.

Så kan han forhåbentligt lære det, han har kørt 82 hvor man må køre 70 og jeg har slet ikke ondt af ham, jeg har skældt ham ud, og jeg tror aldrig han får en igen, for så bliver jeg virkelig sur på ham.

han skammer sig og har undskyldt.

JEG SYNTES ELLERS EN BØDE I DENNE STØRRELSE ER FIN; VI SKAL SGU HAVCE RESPEKT FOR HINANDEN I TRAFIKKEN, DET KUNNE JO GÅ HELT GALT

Monica

Han kører nok pænt det næste lange stykke tid

Dog tænker jeg, at det kan vel ske at alle kører en smule for stærkt indimellem (ikke at det retfærdiggører det!) - men vi er vel mennesker og mennesker begår fejl indimellem

Anmeld

10. april 2013

LMX

Haha.. Ja SÅ håber vi han lærer det

Jeg kan faktisk med hånden på hjertet sige at jeg meget sjældent kører for stærkt. Aldrig i byerne i hvert fald. Og på motorvejen sker det kun ind imellem når det er en 110 zone. Aldrig på 130 strækninger.

Anmeld

10. april 2013

Mettefpigen

Sådan!! Har ingen respekt for at folk kører for stærkt!!

Anmeld

10. april 2013

Troldemommi

Britt88 skriver:

Han kører nok pænt det næste lange stykke tid

Dog tænker jeg, at det kan vel ske at alle kører en smule for stærkt indimellem (ikke at det retfærdiggører det!) - men vi er vel mennesker og mennesker begår fejl indimellem

selvfølgelig kan vi gøre fejl, men jeppe kører tit lidt for stærkt, og det kan jeg bare ikke have, men jeg er ret sikker på at piben fra nu af får en anden lyd, ellers skal jeg sgu nok minde ham om det

Monica

Anmeld

10. april 2013

Troldemommi

LMX skriver:

Haha.. Ja SÅ håber vi han lærer det

Jeg kan faktisk med hånden på hjertet sige at jeg meget sjældent kører for stærkt. Aldrig i byerne i hvert fald. Og på motorvejen sker det kun ind imellem når det er en 110 zone. Aldrig på 130 strækninger.

Det her var på en landevej, men det er bare princippet, hastighedsbegrænsninger er til for at blive overholdt.

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.