Revalidering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. april 2013

Anonym trådstarter

Det er kommet på tale, at jeg måske skal på revalidering efter en arbejdsulykke. Men jeg kan ikke helt læse mig frem til, hvad det egentlig betyder, hvad der kommer til at ske, hvordan og hvorledes. Er der nogen, der vil fortælle om deres personlige historie, alt har interesse? Også gerne, hvor meget I får udbetalt. Jeg kan se satsen er ca. 17.000 kr. og så er det selvfølgelig individuelt, hvor meget man får udbetalt, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at høre, jeres udbetaling...

På forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

betski

Anonym skriver:

Det er kommet på tale, at jeg måske skal på revalidering efter en arbejdsulykke. Men jeg kan ikke helt læse mig frem til, hvad det egentlig betyder, hvad der kommer til at ske, hvordan og hvorledes. Er der nogen, der vil fortælle om deres personlige historie, alt har interesse? Også gerne, hvor meget I får udbetalt. Jeg kan se satsen er ca. 17.000 kr. og så er det selvfølgelig individuelt, hvor meget man får udbetalt, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at høre, jeres udbetaling...

På forhånd tak. 

Jeg har i tidernes morgen fået revalidering. Hvor længe revalidering man kan få afhænger meget af hvad der ligger til grund for revalideringen. Mht. udbetaling, så fik jeg tildelt nogenlunde den indkomst jeg havde inden jeg gik på revalidering. Hvor ofte det sker, ved jeg ikke. Men ved at det handlede om, at jeg ellers ville gå meget ned i indkomst, og dermed måtte flytte/sælge bolig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.