BP på fredag, ingen symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.887 visninger
15 svar
2 synes godt om
10. april 2013

Hylde

Vi er i gang med vores første forsøg, ICSI pga nedsat sædkvalitet. Jeg skal have tage BP på fredag men er bange for at den er negativ.... har ingen symptomer og Crinone har ikke skiftet farve 

Er der nogle der har oplevet det samme og så have en positiv test??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Rockertand

Hylde skriver:

Vi er i gang med vores første forsøg, ICSI pga nedsat sædkvalitet. Jeg skal have tage BP på fredag men er bange for at den er negativ.... har ingen symptomer og Crinone har ikke skiftet farve 

Har ingen forstand på det, men vil krydse for dig, og så synes jeg da, at du skal prøve at tage en test nu, hvis du vil forberedes på svaret.

Anmeld

10. april 2013

**Ønskebabyen

Hylde skriver:

Det er jo ikke alle der får symptomer på graviditet, før de er i uge 5 og opefter. Så så længe du ikke bløder, er der bestemt håb!

Hvad mener du med at Crinone ikke har skiftet farve??

Anmeld

10. april 2013

nielsen80

Jeg gennemgik en hel sund graviditet uden nogen form for graviditets symptomer(andet end kvalme sidste trimester, da baby trykket på mavesækken). Og jeg blev gravid gennem ivf, fik crinone to gange dagligt de første 10 uger osv.

Mht crinone farveskift, har det noget med ph værdien at gøre intet med graviditet. Så for en positiv test fredag.

Anmeld

10. april 2013

Elgaard73

Her havde jeg heller ingen symptomer overhovedet (IVF) og jeg var alligevel gravid. Testede selv positiv på dag 13... Nogle har masser af symptomer, andre har ingen... Det er så forskelligt fra person til person, og fra graviditet til graviditet.

Anmeld

10. april 2013

ønskebørn74

Hylde skriver:

Der behøver ingen symptomer at være.. 

Anmeld

10. april 2013

CroQuis

Hylde skriver:

Jeg havde heller ikke rigtig nogle symptomer da jeg testede positiv, udover udebleven mens. Jo jeg havde haft lidt stikken i underlivet, men det har jeg haft før uden at være gravid. Desværre viste det sig for mig at være en graviditet udenfor livmoderen

Men hvis du har en graviditetstest, kan du jo sagtens teste samme morgen som du får taget BP. Så er du også lidt forberedt på svaret når de ringer

Anmeld

12. april 2013

siaoktober

Held og lykke i dag

Anmeld

12. april 2013

**Ønskebabyen

siaoktober skriver:

Jubi jeg er gravid

Hvad har det med denne debat at gøre??

Anmeld

12. april 2013

siaoktober

**Ønskebabyen skriver:

Hvad har det med denne debat at gøre??

Det var ikke under dette indlæg jeg ville skrive den er også slettet igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.