Nogen forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
1 synes godt om
10. april 2013

Rikkemor89

Hej i skønne mennesker her inde på baby (: 

Jeg er som i nok ved næsten lige blevet alene med min søn Johannes som bliver 3 år i dag (: <3

Jeg er ved og dø af kedsomhed om aften, nogen der har forslag til hvad man kan lave?

Jeg laver 3 d kort, men ikke lige pt..

Jeg rydder op og vasker op, men det tager jo ikke en hel aften, så tjekker jeg nettet, men ikke noget jeg gider hver aften..

Håber der kan komme nogen forslag (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Rockertand

Rikkemor89 skriver:

Jeg er som i nok ved næsten lige blevet alene med min søn Johannes som bliver 3 år i dag (: <3

Jeg er ved og dø af kedsomhed om aften, nogen der har forslag til hvad man kan lave?

Jeg rydder op og vasker op, men det tager jo ikke en hel aften, så tjekker jeg nettet, men ikke noget jeg gider hver aften..

Jeg er ked af at læse, at du er blevet alene, såvidt jeg husker, så var I i gang med et babyprojekt, ikke? Øv, altså.
Nå, men jeg ville ønske, at jeg havde masser af fritid om aftenen, det kniber dog, men jeg skynder mig at blive færdig med alle de praktiske opgaver, der jo skal laves, og hvis der er mere tid tilbage, så står den på gennemgang af diverse hjemmesider, fra 22-23 ser jeg noget på Tv3, snakker i telefon med manden, laver to-do-lister, spiller Wordfeud eller træner, tja, faktisk lige hvad jeg har lyst til, det må bare ikke larme, når jeg har 3 sovende børn i huset.
Måske du skulle begynde på en god bog eller lære at strikke eller male eller måske lidt luren på en dating-side? Det behøver jo ikke at være lige nu og her, men ét projekt kunne måske afføde en anden idé.

Anmeld

10. april 2013

Rikkemor89

Rockertand skriver:

Jeg er ked af at læse, at du er blevet alene, såvidt jeg husker, så var I i gang med et babyprojekt, ikke? Øv, altså.
Nå, men jeg ville ønske, at jeg havde masser af fritid om aftenen, det kniber dog, men jeg skynder mig at blive færdig med alle de praktiske opgaver, der jo skal laves, og hvis der er mere tid tilbage, så står den på gennemgang af diverse hjemmesider, fra 22-23 ser jeg noget på Tv3, snakker i telefon med manden, laver to-do-lister, spiller Wordfeud eller træner, tja, faktisk lige hvad jeg har lyst til, det må bare ikke larme, når jeg har 3 sovende børn i huset.
Måske du skulle begynde på en god bog eller lære at strikke eller male eller måske lidt luren på en dating-side? Det behøver jo ikke at være lige nu og her, men ét projekt kunne måske afføde en anden idé.

Jo det var vi og det lykkes os oss 3 gange at der kom to streger på en test, men de blev der bare ikke desværre og det tog hårdt på vores forhold når det var 3 gange på 1 år :/ 

Der var da nogen gode forslag, har en masse ude og hjemme jeg ikke har kunne nå at læse, men har jo tid nu (: 

Anmeld

10. april 2013

Gaia

Hvad med at begynde og male ? Eller læse gode bøger ? Eller sy? Øv at jeres forhold ikke holdt. Må Sørme heller ikke have været morsomt med 3 gange streger som ikke blev til noget . Håber dig og Johannes sammen vil skabe en ny dejlig hverdag. .

Anmeld

11. april 2013

Rikkemor89

Gaia skriver:

Hvad med at begynde og male ? Eller læse gode bøger ? Eller sy? Øv at jeres forhold ikke holdt. Må Sørme heller ikke have været morsomt med 3 gange streger som ikke blev til noget . Håber dig og Johannes sammen vil skabe en ny dejlig hverdag. .

Ja det er surt, men livet er engang imellem ikke altid nemt..

Det skal vi nok (: 

Tak for gode forslag (: 

Anmeld

11. april 2013

gædde/gitte

Rikkemor89 skriver:

hvad med en go bog??

male?

Sy?

Anmeld

11. april 2013

Rikkemor89

gædde/gitte skriver:

hvad med en go bog??

male?

Sy?

Ja jeg tænker også en go bog og noget ude og hjemme (: 

Anmeld

11. april 2013

An&Jo

Rikkemor89 skriver:

Jeg er begyndt at hækle, så det hygger jeg mig med..

Tillykke med din Johannes, min Johannes er også blevet 3 år idag..

Anmeld

11. april 2013

Rikkemor89

An&Jo skriver:

Jeg er begyndt at hækle, så det hygger jeg mig med..

Tillykke med din Johannes, min Johannes er også blevet 3 år idag..

Årh det gad jeg godt og lære (: 

Min Johannes blev 3 år igår det var da sjovt det var så tæt på hinanden (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.