Rikkemor89 skriver:
Hej i skønne mennesker her inde på baby (:
Jeg er som i nok ved næsten lige blevet alene med min søn Johannes som bliver 3 år i dag (: <3
Jeg er ved og dø af kedsomhed om aften, nogen der har forslag til hvad man kan lave?
Jeg laver 3 d kort, men ikke lige pt..
Jeg rydder op og vasker op, men det tager jo ikke en hel aften, så tjekker jeg nettet, men ikke noget jeg gider hver aften..
Håber der kan komme nogen forslag (:
Jeg er ked af at læse, at du er blevet alene, såvidt jeg husker, så var I i gang med et babyprojekt, ikke? Øv, altså.
Nå, men jeg ville ønske, at jeg havde masser af fritid om aftenen, det kniber dog, men jeg skynder mig at blive færdig med alle de praktiske opgaver, der jo skal laves, og hvis der er mere tid tilbage, så står den på gennemgang af diverse hjemmesider, fra 22-23 ser jeg noget på Tv3, snakker i telefon med manden, laver to-do-lister, spiller Wordfeud eller træner, tja, faktisk lige hvad jeg har lyst til, det må bare ikke larme, når jeg har 3 sovende børn i huset.
Måske du skulle begynde på en god bog eller lære at strikke eller male eller måske lidt luren på en dating-side? Det behøver jo ikke at være lige nu og her, men ét projekt kunne måske afføde en anden idé.