Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Se lige min dejlige dreng og skønne hund..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Se lige min dejlige dreng og skønne hund..
Drengen er skønheden selv !! Helt sikkert. Men synes ikke hunden er så køn Det må du undskylde
Skønne dreng
Nøj hvor er de bare søde sammen Er helt vildt med billed nr 2
Aisha skriver: Drengen er skønheden selv !! Helt sikkert. Men synes ikke hunden er så køn Det må du undskylde
Hahahahah nej jeg har nok bare vænnet mig til hunden for kan da huske grunden til jeg ville ha ham var fordi han var så grim.. haha
Tusind tak..
Juliekp skriver: Nøj hvor er de bare søde sammen Er helt vildt med billed nr 2
Ja det er så godt et billed jeg fik af dem.. Og Jamie elsker bare den hund det er så dejligt at se..
Årh.. vi havde også en mops inden vi fik vores datter. Men da vi så gik fra hinanden, kom vi desværre af med hende. Og jeg fortryder det så inderligt!! Savner min lille grimling dagligt! ville ønske jeg havde nået at få så skønne billeder af hende og min datter..
Super gode billeder, syntes nummer to er RIGTIG godt , Men de andre er virkelig også gode
MGN~NGM<3 skriver: Årh.. vi havde også en mops inden vi fik vores datter. Men da vi så gik fra hinanden, kom vi desværre af med hende. Og jeg fortryder det så inderligt!! Savner min lille grimling dagligt! ville ønske jeg havde nået at få så skønne billeder af hende og min datter..
åhh det jeg ked af og høre.. ja det kan jeg godt forstå.
@BRUGER skriver: Super gode billeder, syntes nummer to er RIGTIG godt , Men de andre er virkelig også gode
Tusind tak.. Ja det er også det jeg synes er bedst.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128