Skulle have haft HPV vaccine idag, men lægen tog fejl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
10 svar
1 synes godt om
9. april 2013

Miss-86

Jeg skulle rigtigt have min HPV-Vaccine i torsdags, som jeg så måtte lave om til idag.
Da jeg kommer ud til lægen, så siger sekretæren pludselig da hun kigger i deres system, at der da ikke er gået 4 mdr, siden sidste vaccine som der skulle - Så jeg fik en ny tid til d.30 maj..
Det var nu meget heldigt hun opdagede det, jeg ved ikke hvad der var sket hvis jeg havde fået den. Nok ikke noget, men der er jo en grund til der skal gå 4 mdr mellem nr. 2 og nr. 3 vaccine.

Såå nu kan jeg liige slå koldt vand i blodet mht. PB og lade min kæreste tænke over alle de ting vi har snakket om i weekenden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Jeg skulle rigtigt have min HPV-Vaccine i torsdags, som jeg så måtte lave om til idag.
Da jeg kommer ud til lægen, så siger sekretæren pludselig da hun kigger i deres system, at der da ikke er gået 4 mdr, siden sidste vaccine som der skulle - Så jeg fik en ny tid til d.30 maj..
Det var nu meget heldigt hun opdagede det, jeg ved ikke hvad der var sket hvis jeg havde fået den. Nok ikke noget, men der er jo en grund til der skal gå 4 mdr mellem nr. 2 og nr. 3 vaccine.

Såå nu kan jeg liige slå koldt vand i blodet mht. PB og lade min kæreste tænke over alle de ting vi har snakket om i weekenden..

Jeg fik min efter 3 måneder men lægen sagde god for det da hun havde læst lidt på det

Anmeld

9. april 2013

Miss-86

La´chrissen skriver:

Jeg fik min efter 3 måneder men lægen sagde god for det da hun havde læst lidt på det

Ja, tror heller ikke der sker noget ved det..
Men kunne ligeså godt vente for en sikkerheds skyld

Anmeld

9. april 2013

Muffinmor

Hvor lang tid er det der skal gå fra nr 1 til 2?

Anmeld

9. april 2013

Miss-86

Roxi skriver:

Hvor lang tid er det der skal gå fra nr 1 til 2?

Fra 1 - 2 vaccine skal der gå 2 mdr.

Fra 2 - 3 vaccine skal der gå 4 mdr.

Anmeld

9. april 2013

esioul

Miss-86 skriver:

Der ska os gå 3 mdr mellem min 2-3 vacc

Anmeld

9. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

1. stik fik jeg i December

2. stik fik jeg i februar

3. stik skal jeg ha i juni

Anmeld

9. april 2013

Miss-86

esioul skriver:

Der ska os gå 3 mdr mellem min 2-3 vacc

I vejledningen fra Statens serum institut, står der at der mindst skal gå 3 mdr..

Så det er nok derfor mange siger 4 mdr.

Anmeld

9. april 2013

Miss-86

Problembarnet skriver:

1. stik fik jeg i December

2. stik fik jeg i februar

3. stik skal jeg ha i juni

Ja, der går også 4 mdr. mellem din nr. 2 og nr.3..
Jeg er lige 1 måned foran dig så, men samme tidsintervaller mellem vaccinerne 

I Statens Serum Institut's vejledning, står der også at der mindst skal gå 3. mdr, fra 2. vaccine til 3. vaccine.

Anmeld

9. april 2013

esioul

Miss-86 skriver:

I vejledningen fra Statens serum institut, står der at der mindst skal gå 3 mdr..

Så det er nok derfor mange siger 4 mdr.

Ja nemlig lægen sagde bare 3 mdr til mig. Så det er nok forskelligt fra læge til læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.