mine fødder stinker!!!....råd please!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
10 svar
2 synes godt om
9. april 2013

Anonym trådstarter

ja det er aaaaltid!! det er ligemeget om jeg lige har badet eller lige smurt dem med en dejlig crem !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Har du været ved lægen og fået dem tjekket for svamp?

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Har du været ved lægen og fået dem tjekket for svamp?

nej er alt for flov til det.... men syntes jeg kan se (google), at det her er svamp (se billede).

og jeg har ikke noget ... kun lugten!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2013

Isabella_mor

Anonym skriver:

tusind tak

Det var så lidt..

Anmeld

9. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

ja det er aaaaltid!! det er ligemeget om jeg lige har badet eller lige smurt dem med en dejlig crem !!

Perspirex  -fås i Matas.

Anmeld

9. april 2013

Muhmi

Jeg har hørt at hvis man bruger antiperspirant deo under armene, så kan det gøre så man ikke sveder så meget under dem, men sveden skal jo væk fra kroppen, så derfor begynder den bare at komme ud under fødderne istedet.... Ved ikke om det er det der er, men det har jeg i hvert fald hørt hehe

Anmeld

9. april 2013

ano14316

Anonym skriver:

nej er alt for flov til det.... men syntes jeg kan se (google), at det her er svamp (se billede).

og jeg har ikke noget ... kun lugten!

Sådan behøver svamp slet ikke se ud...

Jeg har haft det et par gage under min ene lilletå, da den har været brækket et par gange og derfor har fået en lillelomme under, og jeg har først opdagte det når huden er flækket, og det har man slet ikke kunne se oppefra. 

Men synes du skal snakke med din læge, for man kan få både noget deodorant for minsker sveddannelse og når det er hænder og fødder kan man også få noget behandling hvor man har fødderne i et fodbad der bliver sendt lidt strøm igennem - ikke noget der gør ondt, som hindre sveddannelse.. 

Anmeld

9. april 2013

Anonym trådstarter

stort tak til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.