Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har i en alder af 25 lavet min aller første lagkage.. er ikke helt tilfreds men lige om lidt skal der smages på den..
Den indeholder flødeskum..friske bananer.. friske jordbær og m&m's
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den ser fin ud . Håber den også smager godt. Men med de ingredienser kunne jeg ikke forestille mig andet
Menne skriver: Den ser fin ud . Håber den også smager godt. Men med de ingredienser kunne jeg ikke forestille mig andet
Er normalt ikle til lagkager men mmm.. den er nu god.. skulle bare have lidtnmere fyld i det ene lag
MariaE skriver: Det vigtigste ved en lagkage er at den laves lang tid i forvejen, gerne dagen før den skal spises så bundene ikke er tørre men bon appetit
Det vigtigste ved en lagkage er at den laves lang tid i forvejen, gerne dagen før den skal spises så bundene ikke er tørre men bon appetit
Lavede den ca 16.30..
MariaE skriver: Hvordan smagte den??
Hvordan smagte den??
Super men lidt tør.. men havde ikke fået nok fyld i det ene lag.. glæser mig til at smage den i dag
mums den ser lækker ud-.. Håber den smagte fantastisk
MariaE skriver: Creme gør dem bløde, og trækketiden er som sagt noget af det vigtigste
Creme gør dem bløde, og trækketiden er som sagt noget af det vigtigste
Der er ikke kage creme i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128