Hvor dum har jeg lov at være!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. april 2013

HopinWishin

Nøh hvor er jeg en torsk!!!

Kommer stille kørende mod et kryds, der kører en bil foran mig... Så kører ham bagved, ind i mig.. det er helt hans skyld, og det er han med på.. og der er kommer en bule i min kofanger..

Ingen af os har noget at skrive med!! Han er pensionist, jeg bemærker hans udseende, hans tøj og hans gamle mobil tlf.. plus farven på hans bil.... Jeg får hans navn og nummer og taster det ind på et notat på min tlf... Det eneste han får fra mig, er mit fornavn.. og vi aftaler så at jeg ringer til ham...

Da jeg så kommer hjem, og vil finde hans navn og nummer.. så har jeg slettet notatet!!!!!!  

Så jeg har intet på ham!! Andet end jeg kan huske hans fornavn!! Men der er jo mange der hedder Magnus.. og hvem siger han lige er fra vores by???

Tror I min mand er tosset!?... Hvor dum er jeg ikke også..... for H...... ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

M&N

Åhh nej hvor uheldigt 

Anmeld

9. april 2013

esioul

HopinWishin skriver:

Nøh hvor er jeg en torsk!!!

Kommer stille kørende mod et kryds, der kører en bil foran mig... Så kører ham bagved, ind i mig.. det er helt hans skyld, og det er han med på.. og der er kommer en bule i min kofanger..

Ingen af os har noget at skrive med!! Han er pensionist, jeg bemærker hans udseende, hans tøj og hans gamle mobil tlf.. plus farven på hans bil.... Jeg får hans navn og nummer og taster det ind på et notat på min tlf... Det eneste han får fra mig, er mit fornavn.. og vi aftaler så at jeg ringer til ham...

Da jeg så kommer hjem, og vil finde hans navn og nummer.. så har jeg slettet notatet!!!!!!  

Så jeg har intet på ham!! Andet end jeg kan huske hans fornavn!! Men der er jo mange der hedder Magnus.. og hvem siger han lige er fra vores by???

Tror I min mand er tosset!?... Hvor dum er jeg ikke også..... for H...... ... 

Orrrk hvor surt  

Anmeld

9. april 2013

TweenStar.dk

Nej nej nej, det er bare det der ikke MÅ ske - øv øv øv

Kan du ikke lave et opslag i lokalavisen, ved den lokale købmand eller lignende, og håber at en han måske kender ser det?

Held og lykke.

Anmeld

9. april 2013

B&J

sikke en super træls fejl, men håber da inderligt du kan finde ham under navnet i din by eller en by tæt på og tror ikke der er så mange igen der lige hedder det navn det det var være hvis det var et helt alm navn

håber i finder ham

Anmeld

9. april 2013

HopinWishin

MorTilMalucca skriver:

Åhh nej hvor uheldigt 

Ja.. penge ud af vinduet =(

Anmeld

9. april 2013

HopinWishin

B&J skriver:

sikke en super træls fejl, men håber da inderligt du kan finde ham under navnet i din by eller en by tæt på og tror ikke der er så mange igen der lige hedder det navn det det var være hvis det var et helt alm navn

håber i finder ham

Der er heldigivs kun 13 i Holstebro med det navn.... Men.. ja.. måske jeg ska søge derudover... Pinligt når man ringer og spørger ''hej var det dig der kørte ind i mig!' .. heh... 

Anmeld

9. april 2013

HopinWishin

TweenStar.dk skriver:

Nej nej nej, det er bare det der ikke MÅ ske - øv øv øv

Kan du ikke lave et opslag i lokalavisen, ved den lokale købmand eller lignende, og håber at en han måske kender ser det?

Held og lykke.

Jo overvejer faktisk at rykke en annonce ind.... Om ikke andet har jeg da gjort et forsøg :/

Anmeld

9. april 2013

Maja88

HopinWishin skriver:

Jo overvejer faktisk at rykke en annonce ind.... Om ikke andet har jeg da gjort et forsøg :/

Hvordan ser han sådan helt præcist ud

Anmeld

9. april 2013

B&J

HopinWishin skriver:

Der er heldigivs kun 13 i Holstebro med det navn.... Men.. ja.. måske jeg ska søge derudover... Pinligt når man ringer og spørger ''hej var det dig der kørte ind i mig!' .. heh... 

jaaa det bliver ikke så sjovt men håber nu stadig heldet er med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.