Dåsetomater???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juni 2009

gizmo_lovely

Hej alle

Fatter bare minus så jeg håber, at én af jer måske har et svar på mit spørgsmål.

Vi har fået hæftet "Barnets mad & måltider" af vores sundhedsplejerske. Under Barnets mad 8-12 måneder, står der, at barnet må få flået tomat men ikke dåsetomat.

Der står ingen forklaring på, hvorfor barnet ikke må få dåsetomat, og må man så give knægten markel i tomat f.eks.?

Hilsen
Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2009

Honningblomst

Måske det er pga saltindholdet??

Anmeld

26. juni 2009

LotteGabriella

Må indrømme at Daniella har fået dåsetomat i f.eks. kødsauce og også makrel i tomat og det er der ikke sket noget ved (hun er snart 11 måneder)  har overhovedet ikke vidst noget om at hun ikke måtte få dåsetomat, da min sundhedssygeplejerske har sagt at hun må få ALT hvad vi spiser....og jeg har heller ikke fået nogen bog

Anmeld

26. juni 2009

gizmo_lovely

Jeg er nu heller ikke specielt hysterisk. Han får det samme som os - også selvom det er krydret osv.

Ville bare lige høre om I havde hørt det samme... men tror måske jeg forsøger at ringe til SP ;o) Min nysgerrighed kan ikke klare at jeg lader som ingenting GGG

Anmeld

27. juni 2009

Marcus´s mor

Det har hvist noget med dåserne at gøre, der er et stof i som ikke er ret sundt.. Alt mad fra dåser er  ik så godt, men vil da at hvis det kun er nogele gange, sker der ik noget ved det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.