Vis mig dit ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2013

Dot D

AlberteSophie skriver:

Ej hvor fint med tapet. God ide at stille det i legehusey

Det bliver i hvert fald brugt rigtigt meget derude, både af Sophie og Sophus. Jeg tror, at hvis det stod inde, så ville Sophie være "for stor" til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2013

Mimic

Smart 

Alberte har så meget hæklet mad og det skal jo være et sted så tænker at IKEA køkkenet passer perfekt

kan du huske prisen?

vi gav 499 kr. for OBH køkkenet, derudover kan der købes masser af OBH udstyr, der passer i  farve og stil til køkkenet.. 

desuden er der lyd i kogepladerne

Anmeld

11. april 2013

khaleesi

Mike har et både i stuen og et til haven når vi flytter.

Det i stuen har han leget med siden han var 5 mdr, og leger med det hver eneste dag! han ELSKER det, og det er virkelig noget af hans bedste legetøj.

Han har også et andet hos hans morfar, fra Ikea.  Men det synes han overhovedet ikke er ligeså spændende.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2013

AlberteSophie

khaleesi skriver:

Mike har et både i stuen og et til haven når vi flytter.

Det i stuen har han leget med siden han var 5 mdr, og leger med det hver eneste dag! han ELSKER det, og det er virkelig noget af hans bedste legetøj.

Han har også et andet hos hans morfar, fra Ikea.  Men det synes han overhovedet ikke er ligeså spændende.. 

Hold da op, det hjælper måske også meget at det står i stuen hvor i andre er, det er lidt sjovere a. Lege i selskab meD andre!

Anmeld

11. april 2013

Benjamins'mor

Dut-ugle skriver:

Vi har det fra ikea det er godt solid og min søn kan bruge meget tid med det

Det er også det Benjamin har. Han elsker det!

Anmeld

11. april 2013

hautecouture

Vores datter har ikke noget endnu, men det er besluttet (af mig og så må farmanden bare punge ud, hihi) at hun skal have dette her når hun fylder 2 år den 30. august (så der er lige et par måneder endnu)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. april 2013

AlberteSophie

hautecouture skriver:

Vores datter har ikke noget endnu, men det er besluttet (af mig og så må farmanden bare punge ud, hihi) at hun skal have dette her når hun fylder 2 år den 30. august (så der er lige et par måneder endnu)

Ej hvor er det fint!!!

hvad koster det og hvor eer det fra?

Anmeld

11. april 2013

hautecouture

AlberteSophie skriver:

Ej hvor er det fint!!!

hvad koster det og hvor eer det fra?

Det koster vist lige knapt 800kr og er fra djeco - har det det må forskellige netsider. Vistnok bl.a. gladeunger.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.