Alle jer kloge mødre hjælp mig lige.
Min søn på snart 7 måneder sover i klapvogn om dagen på vores altan. Indtil nu har han altid ligget i sådan en voksi ligende pose (ligner en voksi bare en billiger udgave) og sovet dejligt. Men de sidste 14 dage har jeg slet ikke kunne få ham til at sove om dagen uanset hvor træt han er og hvor meget jeg har kæmpet.
Jeg har tænkt på om det er posen han ikke kan lide at sove i. I går til eftermiddagsluren lagde jeg ham ned i posen uden at lukke den også med hans dyne over og han faldt i søvn med det samme og sov 3 timer. Det samme har jeg så gjort i dag og han har sovet som en drøm og været nem at putte.
Det virket jo klart som om det er posen han ikke gider, men hvad skal jeg så lige ligge ham i i klapvognen? Han er jo stadigvæk så lille, at jeg synes klapvognen er meget stor til ham og ikke særlig blød (i forhold til en barnevogn hvor man har kassen til at putte dem i). Voksien har jo gjort den lidt mindre og han har ligge blødt i den.
Hvad ligger jeres små på i klapvognen?
Når vi er ude sover han i sin barnevogn så det er kun de dage vi er hjemme han sover i klapvognen.
Anmeld