De der dræn der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. april 2013

HeidiØ

William har lige været til ørelæge for at tjekke dræn i formiddags. De var begge allerede faldet ud (han fik dem lagt i december), dvs de har holdt 4 mdr.

Okay, dette var fint nok - ørene så osse fine ud. Det eneste vi har mærket er at han faktisk sover lidt uroligt (men altså, han har altid sover skide dårligt, såå, ingen forskel) hehe.

Nå, men nu er det så I skal komme med gode solstrålehistorier om jeres børn som ikke fik MØB efter drænet røg, og faktisk heller ikke har fået lagt dræn igen.

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2013

Misscbn

HeidiØ skriver:

William har lige været til ørelæge for at tjekke dræn i formiddags. De var begge allerede faldet ud (han fik dem lagt i december), dvs de har holdt 4 mdr.

Okay, dette var fint nok - ørene så osse fine ud. Det eneste vi har mærket er at han faktisk sover lidt uroligt (men altså, han har altid sover skide dårligt, såå, ingen forskel) hehe.

Nå, men nu er det så I skal komme med gode solstrålehistorier om jeres børn som ikke fik MØB efter drænet røg, og faktisk heller ikke har fået lagt dræn igen.

Har desværre ingen solstrålehistorier

min søn fik dræn i november, og de sidder stadig dog er højre øre konstant ramt af MØB og er nu blevet podet hvor vi venter svar på prøverne, men var forberedt på at få et ørebarn da både faderen og jeg var det 

Anmeld

9. april 2013

Pikku Myy

HeidiØ skriver:

På et eller andet tidspunkt skal de jo falde ud, og jeg synes 4 måneder lyder indenfor normalen.

Det kan sagtens være I kan klare jer sommeren over uden dræn, og så måske skal have dræn igen til efterår/vinter. Sådan er det hos os. Min søn fik dræn i i starten af 2013, og vi skal komme igen når efteråret kommer så vi kan finde ud af om han er vokset fra det

Anmeld

9. april 2013

HeidiØ

blankholm skriver:

Har desværre ingen solstrålehistorier

min søn fik dræn i november, og de sidder stadig dog er højre øre konstant ramt af MØB og er nu blevet podet hvor vi venter svar på prøverne, men var forberedt på at få et ørebarn da både faderen og jeg var det 

Ej, for hulan, det er da uheldigt osse Håber på et godt svar.

Ja, faderen her var osse ørebarn. Det ligger jo desværre i generne.

Anmeld

9. april 2013

Tvillingemor80

hmm har ingen -historie.. Min Thilde skal havde lagt dræn i morgen for 6 gang (hun er 2 år) og søster har fået lige så mange gange..

Anmeld

9. april 2013

Misscbn

HeidiØ skriver:

Ej, for hulan, det er da uheldigt osse Håber på et godt svar.

Ja, faderen her var osse ørebarn. Det ligger jo desværre i generne.

jaa det er noget L*rt

men god bedring med ørene 

Anmeld

9. april 2013

Koen.

Kigger lige med for her er venstre dræn allerede faldet ud efter kun 2 1/2 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.